Heips! Ajattelin ostaa uuden hiiren pelitarkoitukseen... budjetti on 50€ olen tässä noita logitechin mx518 ja g5 malleja katsellut kumpi olisi parempi? ja olisiko muita hyviä vaihtoehtoja?
razerit on kanssa hyviä nii ku diamondback 40 euroo itse omistan tuon samaisen diamondbackin enkä ole pettynyt mut jos haluaa parempaa nii sit copperhead 60 euroo
Tuo logitechin mx518 on ainakin omasta mielestä ihan hyvä. Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja. Vaikkapa se microsoftin habu. Muttä tämä ainakin omaan käteen sopii vallan mainiosti. Kannattaa käydä kokeilemassa eri hiiriä jos mahdollista niin saa tuntumaa että mikä sopii kouraan parhaiten
Noista valitsisin MX518! Muita ehdokkaita pelihiireksi olisivat Microsoft Habu, Razer DeathAdder ja Logitech G1. Oikeilla jäljillä olet siinä, että unohdat nuo patteri/akku räpellykset ja keskityt laatuun ja luotettavuuteen.
Tuossa hintaluokassa mx518 on kovis ja razer diamondback. Myös microsoft habu voisi olla yksi vaihtoehto. mx518 ja razer DB erot ovat lähinnä siinä, että mx518:ssa on enemmän nappeja ja ne napit on aseteltu paremmin. Muita eroja on, että mx518 on isommin muotoiltu ja siinä voi päällään lepuuttaa kättään, kun sitä käyttää. Razeria käytetään pääosin sormenpäillä, koska se on niin matala. Tarkkuuksissa ei ole eroa. Microsoft habusta en tiedä sitten liian paljoa, mutta ainakin testeissä kai pelittänyt ihan hyvin. Itselläni on Razer DB ja olen todella tyytyväinen. Matala muotoilu ja se, että käytetään enemmän sormenpäillä sopii itselleni huomattavasti paremmin. Tiedän tosin, että kaikille se ei sovi.
elä vielä tilaa. kannattaa käydä jossain kaupassa kokeilemassa noita hiiriä miten ne sopi käteen. itse meinasin ostaa ton mx518 ja kun kokeilin sitä niin ei sattunut yhtään käteen mutta G5 sopi ja sen otin ja tyytyväinen olen. eli testaa miten sattuu käteen ettei tule turhaa ostosta.
huomasin juuri että Datadogista saisi Razer Deathadderin 51€ http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=55730 onko tämä kovin luotettava kauppa? Ei ainakaan kovin häävit sivut ole... Mutta jos todella saa noin halvalla niin kannattaako ostaa? vai onkohan hinnoittelussa tapahtunut jokin virhe.
Ite ostin koneeni kaikkine osineen sielta ja hyvin pelas palvelu etc. Myymala on pieni mutta taynna kamaa Suosittelen, melko halvat hinnat on
mutta onko tuo Datadog siis nettikauppa..sillä en oikein viitsi helsinkiiin asti lähteä yhden hiiren takia (asun laihialla )
no sitten asia on harvinaisen selvä taitaa lähteä tuo Deathadder tilaukseen...ja jos ei sovi kädelle niin palautan sit Kiitos kaikille vastanneille
itekki ihmettelin sen matalaa hintaa ku tutkailin nettisivui. Kannattaa varmistaa S-postilla etta on oikeasti tohon hintaan
onko tuossa deathadderissa muuten vaan 2 "extranappia" (siis nappuloita niitten perus oikean ja vasemman nappulan ja rullan lisäksi) kuin ainakaan tuon kyseisen hiiren kuvassa ei näy kuin 2 siinä hiiren sivulla edit.kun eikös mx 518 mallissa ole paljon enemmän nappeja edit2. please answer quickly because im not sure if im going to order this mouse if it has only 2 extrabuttons
En tiedä hiirestä mutta MX518:n kävin tänään ostamassa ja se on tosi hyvä hiiri se, sopii kädelle hyvin yms. G5 on hyvä hiiri myös mutta iteltä puuttui kymppi ;/
Mutta G5 muka on pelihiiri ? Tosin en yhtään kadu että ostin MX518:han ja jos kerran laserit ei sovellu pelikäyttöön niin parempi että ostin tän