Tiedättekö onko mitään hyviä Css servereitä, jotka ovat suomalaisia?? Jos on, voiko tänne laittaa IP:n? Tai jos se on sääntöjen vastaista, niin sitten privaa.
Tosiasia on, että ei ole hyviä suomalaisia servereitä, koska useilla servuilla on awikat käytössä tai sitten ei ole tarpeeksi pelaajia...
ip:tä en tiedä mut aapinen on hyvä suomiservu ja niitten yleiskenttä on de_dolls ja oliko se de_toilet tai joku... siel on sit aina yli 20 pelaajaa ainakin kun mä olen pelannu...
www.gamers.fi www.pelit.surffi.net tuolta saat 2n suomen kuuluisimman "suomiservun" ip:t. onhan myös widebit (googleta ) en tiedä saako noita osoitteita laittaa eli jannejt poista jos ei saa.
no Suomi Invisiom on yks suomalainen servu ( http://www.invisiom.com <- kotisivut, löydät ip:een sieltä ja muuta kivaa)
Etsi kaikki servut mitä pystyt Steamissa, ja järjestä servut pingin mukaan:mitä pienempi pingi sitä lähempänä suomea/suomessa
Kaikista helpointa etsiä servut game-monitorilla tai all seeing eye:llä jos haluat tarkalleen etsiä suomalaista servua esim: Sourceen
-SuperMuroServer- 83.145.201.91:30134 Mapit ovat: cs_italy cs_compound de_cbble de_port de_cpl_mill cs_office de_train de_dust2 cs_italy_tactik2 de_piranesi de_inferno de_nuke de_nightfever muitakin pääsee pelaamaan äänestämällä.
vesaBBS:llä löytyy kaksikin servua. itse olen niillä tykännyt pelailla, ja pingikään ei ole paha. ip:t pitäisi löytyä googlen avulla.