Elikkä totta on... Markantalo tarjoaa kyseisen Unitedin DVD-soittimen hintaan nolla euroa. Joudut soittimen lunastamiseksi avaamaan Radiolinjan matkapuhelinliittymän, johon muuten puheaikaa 90 euron edestä. Itse liittymää pitää pitää tuolla 3 e:n kuukausimaksulla tammikuun neljänteen päivään asti (v.2004). Tarjous voimassa vielä 9 päivää. Itse kävin tuon soittimen hakemassa.
Sori joo... huomasin itekki ton äsken. Eli otetaan sanoja sen verran takas, ettei ilmasta puheaikaa kuulukaan tähän tarjoukseen. Kattelin sillon noita muitakin tarjouksia ja sekotin asiat. Pääasia kuitenkin, että saa tuon laadukkaan Unitedin soittimen.
Niin, ja käsittääkseni pitää _vaihtaa_ liittymä tuohon Radiolinja Choiceen. Eli pitää olla ennestään joku muu liittymä, josta luopuu. Soittimen saa vasta 1.12. (näin ainakin minulle kävi).
Hei, onko kukaan saanut selville minkä merkkistä soitinta tuolta Markantalosta voi mennä hakemaan. Itselläni noutopäiväksi on merkitty 7.12., kaverilla joka kävi vaihtaan liittymää myöhemmin on 15.12. joten ilmeisesti tuota hakua on pyritty porrastamaan (toivottavasti, kuvitelkaa mikä ruuhka jos kaikki haluaa soittimen yhtäaikaa..). Eli merkki kiinnostaa, voisi sitten hieman etukäteen soittemen speksejä selata netistä ja miettiä onko ko. soittimelle käyttöä vai tyhjennänkö pankkitilin suosiolla ja ostan _oikean_ soittimen.
Olettekos te saaneet jonkun lapun jossa oli tiedot, vai kerrottiinko teille se päivä siellä tiskillä? Minulle sanottiin vain tiskillä, että alun perin piti tulla kuun alussa mutta siirtyi 7. päivään. Ja sitten kaveri vielä heitti huumorilla, että tulee aasialaisille kova kiire koota kyseiset soittimet kasaan jouluukuhun mennessä.
Liittymä pitää tosiaan VAIHTAA, mutta itse tein niin että kävin kokin aikaa sitten gigantista hakemassa soneran liittymän ja sain sieltä kiikarit ilmaiseksi, sitten ajoin markantaloon ja vaihdoin tuon soneran rätinälinjaan ja saan DVD soittimen 1.12. Niin se homma toimii..