s-video näkyy mustavalkoisena

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Bube 09.02.2007.

  1. Bube

    Bube Member

    Liittynyt:
    03.01.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on reilun vuoden vanha fujitsun amilo-läppäri, jossa on Nvidia Geforce 6800 256MB näytönohajin. Yritin kytkeä sen s-videolla tv:hen, mutta kuva näky tv:ssä mustavalkosena. Onko vika tv:ssä, tietokoneen näyttiksessä vai piuhassa? Miten sen sais korjattua. Kävin kaikki asetukset läpi mun en saanu värejä millään.
     
  2.  
  3. KustaaIII

    KustaaIII Regular member

    Liittynyt:
    03.02.2007
    Viestejä:
    370
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla menee Pc:stä piuha telkkarin scart-liittimeen. Mun piti telkkarista säätää vastaanottamaan S-videosingnaali, sitten rupes värit näkymään.

    Ton alla olevan ohjeen mukaan minäkin asensin, sitte vitutti kun ei värit näkyny. Onneks löyty TV:n manuaali jonka kans sitte säädin telkkarin.
     
    Viimeksi muokattu: 09.02.2007
  4. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  5. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    siirretty tv-out ongelmiin
     
  6. Bube

    Bube Member

    Liittynyt:
    03.01.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hain ton nvidian international control panelin, mutta se ei suostunu asentumaan. Valitti et se ei löydä yhteensopivia ajureita. Luulen että mun tv:n scart ei vaan tue s-videota. Pitää varmaan käydä ostamassa s-video - komposiittti adapteri niin jos vaikka sillai saisin väritkin näkymään. Luin jostain et Geforce Go 6600 ja 6800 näyttiksillä on jotain ongelmia saada komposiitilla kuva näkymään. Sitä en tiedä mistä se johtuu.
     
  7. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kannettavilla ei toimi noi NVIDIA:n vakio ajurit. Tuo komposiitin pakottaminen NVIDIA:n paneelista kyllä pitäisi toimia, eli tuota adapteria ei tarvitse.

    http://www.laptopvideo2go.com/
    tuolta uudet ajurit NVIDIA:n ohjaimilla varustettuihin kannettaviin, jos ne haluaa asentaa.
     
  8. Seppo87

    Seppo87 Guest

    Siis mikä noista pitää valita kun mulla on geforce go 7200
     

Jaa tämä sivu