1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox 360, XP,Telewell 500 ja Hermot

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi pophead2 08.02.2007.

1. pophead2

pophead2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt alkaa olla jälkimmäiset lopussa. Joskus tuntuu että ei vaan osaa. Ongelma on seuraava. Olen yrittänyt saada xboxin ja pc:n tunnistamaan toisensa mutta ei onnistu. Laitteet on yhdistetty samaan telewell 500 adsl modeemiin. Käytössä on myös vanhempi xbox ja sen kanssa 360 muodostaa yhteyden vaivatta. Myös netit ja livet toimii moitteetta.

-Servicepack on
    -Uusin mediaplayer on
    -Olen kokeillut laittaa PC:n palomuurin kokonaan pois päältä jotta se ei vaikuttaisi ollenkaa.

Huomioita
    -kun kattelen telewellin ominaisuuksia, huomaan että LAN listassa löytyy vain adsl laite itse. ei pc:tä, ei kumpaakaan xboxia. Onko vastaus juuri tässä ?
    -Olen kokeillut kaiken laisia asetuksia mutta ei ole tuntunut auttavan.

Ilmoittautukaa te joilla kokemusta ko. laitteista. telewell on tehdas asetuksilla joten miten ne pitää säätää että toimii. Yritin etsiä vastauksia monesta paikasta mutta mitään onnea tuovaa linkkiä ei ole tarjottu. Olen myös katsonut kaikki mahdolliset ohjeet mitä xboxille tuosta asiasta olen virallisivuilta löytänyt.

nim. laatikkoukko

2.  
  3. pophead2

pophead2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jopa alko koneet löytään toisensa kun laittoi reitittävääv tilaan telewellin ohjeiden mukaan. nyt ei vaan saa tuota modeemia ottaan yhteyttä nettiin kun on pppoe ja ei ossaa. kuulunee toiselle osastolle mutta vastauksia saa laittaa tulemaan jos sattuu näkemään ja tietää.

4. fox150665

fox150665 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pistäpä 360:tä usb johto pc:hen eikä telewelliin, niin pitäisi toimia

5. pophead2

pophead2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä sinä tuon USB johdon nyt tähän revit ? ongelman on ratkaistu ja tuollaisia heittoja ei varmaan kannata juurikaan viljellä. Onko tarkoituksesi vain johdattaa joitakin tietämättömiä väärille poluille ?

Jaa tämä sivu