1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä videon kaappauskortti ??

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi petrau 09.07.2002.

1. petrau

petrau Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heips,

Olisi tarkoitus tehdä hieman muutamista itse kuvatuista videopätkistä, joko vcd:itä tai svcd:itä. Ajattelin että hintaa kortilla voisi olla n.250-500€. Itse mietiskelin tällaista vaihtoehtoa:

http://www.hauppauge.com/html/wintvpvr_datasheet.htm

Jos jollain on kokemuksia tästä mallista tai vaihtoehtoista valintaa, niin mielelläni ottaisin vastaan ehdotuksia :)

Laadun ei todellakaan tarvitse olla mitään viimeisen päälle priimaa. Editoinnista luulen sitten kyllä selviäväni. ( Ainakin täältä kyllä löytyy vinkkejä :))

Kiitoksia jo etukäteen kaikille vastanneille :)

2.  
  3. Sapeli

Sapeli Guest

joo voisko joku pistää jotain capture/editointi ohjelmien nimiä/linkkejä tänne :)

4. Jake

Jake Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
  5. petrau

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilasin jo sen kortin......

HAUPPAUGE WIN/TV PVR 250

Kaipa tuolla jotain saapi aikaiseksi :)

Viimeksi muokattu: 11.07.2002
  6. petrau

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu nyt on tullut muutama onnistunut testi tehtyä tuolla kortilla :)

Kortin mukana tulleella WinTV softalla, saa aika kätevästi kaapattua kuvaa. Vaihtoehtoja on paljon esim. SVCD Long Play Bitratet 1600-2000, SVCD Standard Play 2000 -> jne... Laatukin on ihan kohdallaan hintaan nähden. Kuvasta tulee, etten väittäisi, yhtä hyvää kuin videosta suoraan tulee. Suosittelen kyllä peruskortiksi, jos joku harkitsee hankkivansa.

Jaa tämä sivu