Msi k9n neo ja fsb.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi smaga 05.02.2007.

1. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuollainen emolevy on itsellä. Olen tässä koittanut tuota prossua saada kellotettua. Fsb:n saa nostettua vain 210:een, siitä kun koittaa ylöspäin, niin kaatuu. Menee kyllä windowsiin, pysyy noin minuutin päällä ja tulee blue screen. Eli mitäs tässä pitäisi koittaa tehdä?`Jotenkin noita muisteja säädellä? Ja mitenkäs se tapahtuu. Vai mistä tuo kaatuminen johtuu.

2.  
  3. jontsu00

jontsu00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni sama emolevy,menee itselläni 220 tällä prossulla,mutta siitä yli jos koitat laittaa niin ei wörki enää.
    Tämä emo on myös siitä huono että jännitettä ei voi säätää mistään.:/
    Ainakaan itse en löytänyt tätä vaihtoehtoa mistään.
    Tuo jännitteen nosto saattaisi auttaa siihen että saisin tuon fsb:n ylöspäin,muttakun en vain löydä mistä sitä voisi säätää.

4. greenie

greenie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. jontsu00

jontsu00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En minä ainakaan noita voltteja pysty muuttamaan tuonkaan CoreCentterin kautta.:/

Viimeksi muokattu: 06.02.2007
  6. smaga

smaga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No kun tuo kyseinen core center ei halua edes asentua. Vilahtaa vain latauspalkki tuola ylänurkassa, jonka jälkeen ei tapahdu mitään. Olen asentanut windowsinkin tässä vähän aikaa sitten uudestaan, eikä tuo core
    center ohjelma silti halua asentua.

E: Onkohan tähän olemassa sellaista biosia, jossa tuo jännitteen säätö mahdollisuus olisi.

Viimeksi muokattu: 06.02.2007

Jaa tämä sivu