Oon aika huono tietokoneiden kanssa, joten pyydän nyt neuvoa täältä. Olen koittanut poistaa koneeltani BsPlayeria, koska ne mainokset ärsyttävät. Kone kuitenkin tilttaa joka ainut kerta, kun yritän ohjelman poistaa. Mikä neuvoksi?
Kokeile poistaa vikasietotilassa,sitä kautta pitäisi lähteä kivuttomasti.Käynnistä kone ja ala samantien naputella F8:a niin pääset valikkoon josta valitset vikasietotilan.Aukeaa aika rujon näköinen windows mutta toimi siellä ihan normaalisti eli mene lisää/poista sovelluksia ja poistat sitä kautta BsPlayerin.
Ihan vaan varmuudeksi ennen vikasietotilaan menoa on hyvä otta netin johto pois tai sammuttaa modeemi... Jos sen poiston jälkeen WhenU jää koneelle, niin tässä opas sen poistoon: http://forum.bsplayer.org/viewtopic.php?p=24993#24993 EDIT: typo
käytä VLC player ei mainoksia tai mitään pakko roskaa mukana on ehkä paras ilmainen multimedia soitin mitä on no ainakin mun mielestä
Kiitos tosi paljon! Sain sekä Bs:n että When U:n poistettua. Meinasin jo seota lopullisesti noiden mainosten kanssa. Kiva, että joku viitsii auttaa amatöörejä