1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mikä on paras versio Nerosta?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi prefuse 03.02.2007.

1. prefuse

prefuse Guest

En näistä ohjelmista juuri mitään tiedä, mutta olen sellaisen käsityksen saanut, että tämä Nero on näiden poltto-ohjelmien parhaimmistoa, jos täytyy kopioida musiikkia sisältävä cd-levy toiselle cd:lle. Olin jo sitten lataamassa tuota Neron uusinta versiota (Nero Burning ROM v.7.7.5.1), mutta siten törmäsinkin noihin sitä arvosteleviin kommentteihin kyseisen ohjelman lataussivulla. Kannattaako tuota uusinta versiota sitten ladata, vai onko jokin parempikin versio? Tuolla lataussivulla puhuttiin jotain 6 -versiosta, mutta niitäkin näyttää olevan monta erilaista...

Kiitos jos viitsitte valaista asiaa.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. Titor

Titor Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tähän sanon, että yksikään kokeilemani Nero-versio ei ole toiminut kunnolla mun koneella. Tällä hetkellä koneella on Nero 6, mutta DeepBurner on kovemmassa käytössä, koska yleensä tulee vain poltettua mp3:sia (laillisia tietenkin) levyille ja joskus jopa kopioin.

5. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itsellä on Nero 7 Premium toiminut moitteetta monipuolisessa käytössä.

6. Sakarias

Sakarias Active member

Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    68
    Jos tarkoitat audio-CD:n kopiointia Nero hoitaa kyllä homman. Itse en ole kyllä keksinyt miten Nero kopiosi CD:n siten, että se lisäisi siihen cd-text infon. Jos haluat hyvää laatua ja mahdollisimman hyvän tuloksen käytä EAC:tä levyn rippaukseen. Hifistit ei oikein tykkää Nerosta..

7. joonasss

joonasss Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mullaki toi Nero 7 premium, ja hyvin toimii.

Jaa tämä sivu