Eli olisi uusi kone joka olisi tarkoitus liittää dvi-d liittimen kautta dvi-hdmi adabterin avulla uuteen televisioon jossa on hdmi-liitäntä. Ongelmana on kuitenkin se ettei tv:ssä näy yhtään mitään. edit: Aika tutkiskelua vikaa olen päätynyt siihen tulokseen että vika on ajureissa. ilman ajureita homma toimii, mutta ajureiden kanssa ei. koneet tiedot: Asus M2NPV-MX AM2 NV6150 mATX -emolevy amd sempron 64 3200+ 512m. näytönohjain on siis integroitu.
Ootko kokeillu uusimpia piirisarjan ajureita? Eikös tuossa ole nForce 430 piirisarja? Uusimmat näkyy olevan julkaistu January 5, 2007 v8.26
Ja onko näytönohjaimen asetuksista kaikki laitettu oikein (resoluutio ja virkistystaajuus lähinnä)? Ja jos käytössä on kaksi näyttöä niin se toinen näyttö laitettu käyttöön NVIDIA:n paneelista?
Monia eri ajureita olen kokeillut ja piirisarjankin ajurit olen päivitänyt. näytönohjaimen asetukset pitäisi olla kunnossa ja olen myös kokeilut monia eri asetuksia. Ongelma on siinä ettei nvidian paneli tunnista toista näyttöä, joten sitä ei voi laittaa päälle. nforce 430 piirisarjan ajurit olen päivitänyt uusimpaan. linuxin puolella olisi tietääkseni mahdolisuus pakottaa kyseinen dvi-d liitäntä käyttöön, mutta onkohan se mahdollista windowsin puolella? vga-modessa saan kummatkin näytöt käyttöön. edit: Kyllästyin tappelmaan windowsin kanssa ja asensin ubuntun. Ubuntu tuntuu toimivan todella hyvin. Vielä pitäisi vaan saada asennettua nvidian ajurit ja saada kone jotenkin windows kotiverkkooni. Koneessa on 160gb kovo ja haluasin siitä suuren osan omille tiedostoilleni(lähinnä elokuvia)jotka jakaisin kotiverkossani, joten mitä pitäisi tehdä?