Asentelin uudestaan usb-ajurit (että sain mp3 soittimen toimimaan) ja nyt Sigmatek dvb-110 digikortti ei enää toimi. Jos otan tikun pois ja laitan sen uudestaan usb väylään kone ilmoittaa ettei voi asentaa laitetta koska ajureita ei löydy. Olen asentanut cd:ltä löytyvät BDA-ajurit uudelleen mutta siitä ei ollut mitään hyötyä. Laitteeseen tulee kyllä portin kautta virta koska sen sisällä oleva ledi palaa. Osaisiko joku auttaa...
En kyllä tuohon osaa antaa vastausta ,mutta minulla katosi/hävisi kortin cd-levy ,missä ovat ajurit. Kortti rupesi reistailee niin päätin poistaa ja laittaa uudestaan mutta kas kummaa ,ajuri cd-levyä ei löydy mistään. Nyt pyytäsin jos joku viitsi laittaa ne vaikka sähköpostiini , mi.kiiski@pp.inet.fi. Ihme että netistä ei löydy niitä.
Onko nyt siis kyseessä sigmatekin 110? Itsellä on sigmatek 330 ja ajureiden kanssa oli ongelmia. Ongelma korjaantui, kun poistin vanhan ohjelman, ajurit ja siivosin rekisteritiedot --> www.sigmatekfinland.com sivulta latasin uudet ajurit ja uuden ohjelmiston ja asensin niiltä uudelleen ("ajurilevy" ei asentanut ajureita) Eli kokeilkaas poistaa vanhat ajurit ja asentaa uudestaan. sigmatekin sivuilla ei tosin tainnut olla 110:lle ajuripäivityksiä ja muutenkin sigmatekin ajureita ja ohjelmistoja on muutenkin lähes mahdoton löytää netistä Dalton varmista vielä että USB-ajurit ovat täysin oikein asennettu ja ajantasalla
Juu ,on DVD-110 kyse minulla ainkin.Laitoin sigmalle mailia ja pyysin kertoo saako ajureita mistään. Ei ole paljoa vastausta herunnut.Toisin sanoen "paskan myivät"!!!!! Auttakaa nyt miestä mäessä ja pistäkää DVD-110 ajurit/ohjelma mulle mailiin.