1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

apua NAPPIKUULOKKEIDEN ostossa

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi japski 31.01.2007.

  1. japski

    japski Regular member

    Liittynyt:
    29.01.2007
    Viestejä:
    213
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tarviin uudet napit alle 30€ kossit sonyt tai sennheiserit mutta ehdotuksiakin kaivataan kertokaa aina kannattamistanne napeista plussat ja miinukset
     
  2.  
  3. kake118

    kake118 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2005
    Viestejä:
    229
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä oli kossit todella epämiellyttävät korvassa ja makso liikaa:( Nyt on muutaman euron maksaneet maxell merkkiset kuulokkeet ja todella kätevät ovat, erinlaisia korvan osia että sai itselle sopivat ja todella hyvät kun ei haittaa vaikka hajois mutta kossia en suosittele hajos melkeen heti kun piti koko ajan laittaa kunnolla korvaan.
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2007
  4. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Edelleenkin suosittelen Kossin Spark Plugeja, Spark Tipein varustettuna kuten olen jo muutamassa muussakin ketjussa suositellut, mutta ihmiset ovat yksilöitä jolloin toiselle sopii, toiselle ei...makuasia! Mutta paras vaihtoehtohan olisi jos pääsisit jossakin kokeilemaan eri nappeja niin valinta olisi helppoa :)

    + Hyvä bassontoisto
    + Pysyvät korvassa todella hyvin
    + Ulkopuoliset äänet vaimentuvat tehokkaasti

    - Spark Tippien hinta
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2007
  5. tila

    tila Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2006
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sonyn bassboostit on mun mielestä ollu ihan hyvät. Hyvä soundi. Ja on halvat. Ja saa joka megamarketista esim. prismasta.
     
  6. japski

    japski Regular member

    Liittynyt:
    29.01.2007
    Viestejä:
    213
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    saako mistää alle 25€
     
  7. imukuppi

    imukuppi Member

    Liittynyt:
    25.06.2006
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voin sanoo, että toi voi olla jopa vaaraks.. ite omistan kyseiset napit ja on todella hyvät mutta parikertaa kun on pyörällä ajanut niin on tullut pari ns. läheltäpiti tilanteita kun ei ole yksinkertaisesti kuullut mitään.. Sonyn bassboostit ostin itekki gigantista 24€ ja ihan hyvät on, mutta ei se "bassboost" ole kuitenkaan mitään verrattuna kossin "boosteihin"..
     
  8. Vesseli

    Vesseli Member

    Liittynyt:
    23.03.2004
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on kanssa Kossin Spark Plugit ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Hinta on kohdallaan ja ainakin omiin korviini istuvat erinomaisesti, toisin kuin "tavalliset" nappikuulokkeet, joissa kuuloke jää korvakäytävän "suulle" ja ainakin minulla aiheuttaa jo lyhyenkin käytön jälkeen kipuja. Lisäksi Spark Plugit pysyy päässä kovemmasin rytinässä.
     
  9. tila

    tila Regular member

    Liittynyt:
    19.04.2006
    Viestejä:
    105
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nuo Kossin Sparkit oli TM:ssä testissä ja sai vaan yhden tähden. "joidenkin korvissa koss sparkit pysyvät tiukasti toisten taas ei. Sointiin ja melunvaimennukseen vaikuttaa ratkaisevasti siitä kumpaan ryhmään korvat kuuluvat" minunkaan korvaan ne eivät istu.
    Mutta nuo olivatkin testin halvimmat(30€)
    Voittaja oli Sonyn MDR-EX90LP (****) mutta hintaakin sitten 110€. tokana oli AKG K 324 P (***) jotka oli jo vähän halvemmat: 50€.
    Testissähän oli "korvakäytävään asetettavat nappikuulokkeet" eli ääntä passiivisesti vaimentavat mallit.
    Ittelläni on shuretE2C jotka sai 3 tähteä ja maksaa 105. ja on hyvät ollu paitsi mulla on liian pienet korvat kun ei meinaa sopia ne tulpat korvaan.
     
    Viimeksi muokattu: 07.02.2007
  10. nurmiposs

    nurmiposs Member

    Liittynyt:
    14.02.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä kokemuksia: KOSS The Plug, Etymotic ER 6i, Shure E2 ja Shure E4.

    Taitavat olla tuossa peräti hintajärjestyksessä halvimmasta kalleimpaan. Itse olen etsinyt kauan hyviä nappikuulokkeita. Tuohon listaan voi sisällyttää erinäisi alle 40-50€ hairahduksia ainakin Sonylta ja Sennheiserilta.

    Älkää tuhlatko rahojanne huonoon laatuun. Tälläkin hetkellä korvissa Shuren E4 ja olen todella tyytyväinen. Suolainen hinta myönnettäköön, mutta en usko, että joudun ostamaan uusia (samanlaisia), ennen kuin nämä hajoavat.

    Ja tiedoksi: E2:lla ja E4:lla ei ole juuri mitään tekemistä toistensa kanssa.

    -np
     
  11. Turska682

    Turska682 Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2006
    Viestejä:
    262
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sonyn kuulokkeissa ei mielestäni hinnat huomioon ottaen ole koskaan ollut mitään vikaa. Lisäksi Philipsillä on hyviä kuulokkeita, esim. SHE-785. :) Sen sijaan Creativen napeista on ainoastaan huonoja kokemuksia.
     
    Viimeksi muokattu: 16.02.2007
  12. Wilpe

    Wilpe Member

    Liittynyt:
    18.02.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei onko kellään kokemusta Razer ProTone m100 kuulokkeista? tilasin itse tuollaiset, että Onkohan miten laadukkaat???
    (Razer on kyl laatu hiirien valmistaja niin ois mukava saada tietää, että onko kuulokkeitten valmistaminen yhtälaadukasta työtä.)
     
  13. henkettu

    henkettu Guest

    joo.. Mulla on tollaset Sonyn bassboostit... Makso Clas Ohlsonilla 6 euroa tarjouksessa ja olihan ne ihan hyvät....





    Kunnes meni rikki..
     
  14. Turska682

    Turska682 Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2006
    Viestejä:
    262
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikäli sinulla on vielä Clas Ohlsonilta ostokuitti niin saat uudet kun lähetät ne postin kautta asiakaspalautuksena ilmaiseksi takaisin. Normaalisti näillä tuotteilla on 2 vuoden takuu, en sitten tiedä tarjoustuotteista..
     
  15. henkettu

    henkettu Guest

    Joo hei.. Mä en säilytä yleensä mitään 6 euron tavaroiden ostokuitteja.
    Ja vaik mulla oiski, niin en mä niitä kehtais mennä palauttelemaan.. Viime viikolla mulla meni ämpeekolmosen näyttö rikki, niin mä menin sinne ja haukuin niit vähän, niin mä sain uuden MP3 ja ne lähetti sen Ruotsiin. Mun mielestä se on hyvää palvelua. Se MP3 makso sentää 129 euroa.
     
  16. Turska682

    Turska682 Regular member

    Liittynyt:
    15.01.2006
    Viestejä:
    262
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Clas Ohlsonilla ei tarvitse haukkua ketään, viedä vain paketti postiin ja saat uuden n. 3 arkipäivän sisällä tuotteen saapumisesta heille :) Ja tämä toimii kyllä ihan kalliimmissakin tuotteissa. Hyvän palvelun esimerkki Ohlsonilta:
    Ostin DVD-soittimen, joka meni sököksi, lähetin uuden, toimi mutta kuva ei näkynyt, lähetin jälleen takaisin ja sain vihdoin uuden joka toimi. Tämä tapahtui vielä 2 viikossa aivan ennen joulua, ja silti tavara liikkui nopeasti :)

    Joka tapauksessa, Myös nämä Philipsin In-Ear (mallia en muista) -kuulokkeet ovat kuultujen huhujen mukaan ihan kelpotavaraa, maksavat Ohlsonilla 20 e. Tosin kokeillut en ole kun en perusta In-Ear-kuulokkeista.
     
    Viimeksi muokattu: 19.02.2007
  17. Rhoads

    Rhoads Guest

    Tilasin tässä 2päivää sitten Koss The Plug -kuulokkeet verkkokaupasta. Hinta oli 40.90€. Ajattelin että ne vois olla tosi hyvät, koska olin kaverilla kokeillut noita Koss Spark Plug -kuulokkeita, jotka maksoivat vain 12.20€ verkkokaupassa ja nekin olivat ihan hyvät. Onko nyt noilla kuulokkeilla millasia eroja kun toiset ovat kuitenkin 30€ kalliimmat?
     
  18. Spedemus

    Spedemus Member

    Liittynyt:
    09.01.2007
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On noissa kuulekkeissa eroja. Noi edellä mainostetut Sonyn MDR-EX90LP on oikeesti ääneltään hyvät pikkukuulokkeiksi. Ostin suoraan Sonylta 79€ netistä ja mielestäni hinta/laatusuhde on aivan erinomainen. Ei ääneltään kovin paljoa häviä edes Shuren E500:sille vaikka noi shuret maksaa 7x enemmän (611€ pixmania). Kyllä Hifi-lehden testit tietää. Ja Kossin Plugit (semmoset sytytystulpan näköset valkoset)on ihan paskat, valitettavasti kun noi kossitkin löytyy.
     
    Viimeksi muokattu: 21.02.2007
  19. jp.69

    jp.69 Guest

    Noissa Kosseissa on riittävän hyvä ääni hintaansa nähden kunhan jaksaa hieman ahertaa asentamisen kanssa.Eli minun pitää rullata vaahto-osaa rullalle ja nostaa korvalehteä ylöspäin jolloin tulppa menee hyvin paikalleen.Pieni vesipisara liukuna ei tee pahaa.
    Tämän jälkeen alkaakin musiikki puhutella niinkuin sen on tarkoitus:)
     
  20. dasda

    dasda Member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pitäis nyt ostaa uudet napit ja vaihtoehtona olis Shuren E2c ja Sonyn MDR-EX90LP.. onko jollain kokemusta noista? luotelkaas huonoja ja hyviä puolia ja kummat sit kannattais ostaa?
     

Jaa tämä sivu