|
Ps3 vai Wii?
|
|
|
Nemphon
Newbie
|
30. tammikuuta 2007 @ 14:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Nytten pitää saada vanha ps2 nurkkaan mätänemään ps1:n kanssa.
Ekaks tietysti meinasin ps3:sta koska on muut pleikkarit ollu.
Mutta kaikki sukulaiset ja kaverit kehuu Wii:tä niin paljon, että en osaa päättää, kumman ostaisin.
Tietysti Wii tulisi halvemmaks, mut ps3:ssa on vähän enemmän ominaisuuksia? Raha ei ole este tässä ostoksessa.
Tiedän, että päätös on mun oma, mutta jos voisitte kertoa omia kokemuksianne Wii:stä?
Naiset ovat kuin parkkipaikkoja, parhaat on varattu ja vapaat ovat vammaisille.
|
|
mufasalol
Member
1 tuotearvio
|
30. tammikuuta 2007 @ 16:29 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No jos raha ei oo ongelma niin osta molemmat ;)
Noi on kyllä niin erilaiset laitteet puolin ja toisin että vähän vaikea verrata.
|
|
Duraisuka
Junior Member
|
31. tammikuuta 2007 @ 04:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mä olen kumpaaki kokeillu ja tykkään enenmmän PS3:sta. Sillä olen pelannut Resistancea ja Ridge Racer 7:a. Wiillä taas Zeldaa ja Red Steeliä. En tykännyt ohjauksesta.
Jos rahaa löytyy, osta PS3 tai ainakin X0. Ite ostan PS3:n.
Moi
|
|
Duraisuka
Junior Member
|
31. tammikuuta 2007 @ 04:01 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Aa, en lukenu viestiis kunnolla, enkä huomannut tuota "Raha ei ole este tässä ostoksessa."
Miksei täällä voi muokata viestejään?
Moi
|
Staff Member
2 tuotearviota
|
31. tammikuuta 2007 @ 19:38 |
Linkki tähän viestiin
|
 tuota nappia painaa omassa viestissä niin onnistuu viestin muokkaus.
|
Newbie
3 tuotearviota
|
9. maaliskuuta 2007 @ 11:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mä en kyllä tykkää wiin ohjauksestav
ps3 varma valinta
|
Senior Member
8 tuotearviota
|
9. maaliskuuta 2007 @ 18:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Riippuu mitä haet peleiltä...
Jos haet helppoa lähestymistä, innovatiivistä pelaamista, tehdä työtä koko kropalla jne: osta Wii
Jos taas haet Uskomattoman upeita grafiikkoja, paljon pelejä, sitä "perus" pelaamista ja padi-fiilistä: osta PS3
Ja mitä laitteistoon tulee...
Jos omistat 21" kuvaputkitelkkarin, etkä ollenkaan lisäkaiuttimia, mutta paljon tilaa ympärilläsi: Wii
Jos omistat 32"--> LCD/Plasma telkkarin, mahtavan äänentoiston esim. 5.1 kajarit (tosin telkkarinki riittää), eikä sinulla ole kovin paljoa tilaa tai sitten sinulla on paljon särkyviä esineitä lähistöllä. Sinulla on myös ajatuksena katsella Blu-ray leffoja tulevaisuudessa: osta PS3 (HUOM Wii:llä et katsele edes DVD leffoja ilman modeja!)
Oma valintani on PS3.
-BlasterX-
"Ambitious but rubbish" -Top Gear
"If it's worth doing, it's worth overdoing" -Mythbusters
|
Senior Member
|
10. maaliskuuta 2007 @ 08:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Niinkuin BlasterX sanoin, niin se riippuu siitä minkälaisia pelejä tykkäät pelata. Onko sinulle tärkeintä grafiikka, pelattavuus vai mikä...
Itse hommaisin PlayStation 3:sen
|
|
Nemphon
Newbie
|
10. maaliskuuta 2007 @ 09:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kyllä nykyään ne grafiikat taitaa olla melko tärkeää.
Taidan ostaa sen ps3 ku kummiski oon tykänny noista edellisistä pleikkareista.
Naiset ovat kuin parkkipaikkoja, parhaat on varattu ja vapaat ovat vammaisille.
|
|
Jakero
Junior Member
|
11. maaliskuuta 2007 @ 06:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Samoin.Tulee vaan aika hintavaksi kun ostaa ps3 niin kannattaa kyllä ostaa sitten myös töllön josta kehtaa pelata.
|
Member
|
11. maaliskuuta 2007 @ 07:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
En oo ihan varma mutta onko normaali 28 tuuman putkitöllö liian huono näyttääkseen kunnolla ps3 pelien grafiikkaa vai huonontuuko se , jos ei kato jollain kunnon lcd:llä? Ku jos ostaa blu ray leffan ja kattoo ps3 kanssa normaalilla telkalla niin sehän ei näy teräväpiirtona mutta onko pelit sitte jossain huonommassa muodossa?
|
|
Jakero
Junior Member
|
11. maaliskuuta 2007 @ 08:20 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No huonommaltahan se näyttää tavallisella kuvaputkitöllöllä.
|
Staff Member
2 tuotearviota
|
11. maaliskuuta 2007 @ 08:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Huonommalta näyttää suurin osa peleistä (pl. muutamat pikkupelit, jotka eivät varsinaisesti hyödy tuosta HD:sta) tavallisella televisiolla. Jos tavallista televisiota haluaa käyttää niin RGB Scart -kaapeli kannattaa ainakin ostaa.
|
|
Jakero
Junior Member
|
11. maaliskuuta 2007 @ 11:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eikös se ollu joku kaapeli mikä kannattaa ostaa vaikka pelaiskin HDTV:llä vai muistanko väärin?
|
Member
|
11. maaliskuuta 2007 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
No jos aikoo jollain hdtvllä pelata niin HDMI kaapeli on hyvä letku sitä varten. Mutta ajattelin kysyä sitä enemmänki että kuinka paljon se kuva huonontuu? Onhan se varmasti kuitenkin paljo parempaa grafiikkaa ku ps2 vaikkei ookkaan HDTV? Ku tuo mun nykynen töllö on just sopivan kokonen pelitelkku.
Ja eikö muuten kelpaakki se sama scartti ku mikä on ps kakkosessa?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2007 @ 14:55
|
|
Jakero
Junior Member
|
11. maaliskuuta 2007 @ 14:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
On se tietty parempaa mutta kun näkee kuvan teräväpiirtona niin ei haluis vaihtaa takasin.
|
Member
|
12. maaliskuuta 2007 @ 10:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ääh selvä. Ku ajattelin että se ois enemmänki semmonen ominaisuus, mistä ois hyötyä paljon enemmän ku kattoo blu ray leffoja.. Mut onneksi porukat ostaa tuonne alakertaan kevään aikana uuden telkun mut harmi vaan ku tuskin aijon sitä sinne raahata.. Tyytyminen on nvähempään nyt. >_<
|
|
Jakero
Junior Member
|
12. maaliskuuta 2007 @ 10:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Juu.Pittää itekkin kahella nyt jos ne hinnat laskis :)
|
Member
|
28. heinäkuuta 2007 @ 20:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Vähä outoo muute ku mul näkyy blu rayt mustavalkosena -.- . En tiiä missä vika. Paketin mukana tullu kaapeli käytössä. Mut ei varmaa vaivaa kauaa ku saan sony d3000 bravia.
|
Member
|
31. heinäkuuta 2007 @ 15:07 |
Linkki tähän viestiin
|
toivottavasti itellä ei näy toi blu-ray mustavalkosena :/
Ei riemulla rajaa, kun himassa DATAA!!!
|
|
SaNTei
Junior Member
|
11. lokakuuta 2007 @ 12:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse olen ainakin kallistumassa Wiin puolella, koska koko talosta ei löydy kuin kuvaputki telkkareita. :/ Kun eihän PS3:n ja XO:n loistavat grafiikat olekkaan enää niin loistavia kun teräväpiirto televisiota ei ole?
|
Member
|
11. lokakuuta 2007 @ 15:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Totta. Mutta halvimmat hd readyt on sen 700 € että jos suinki vaan pystyy niin ps3 ja hd telkku. Mitä nyt oon wii pelejä kaupassa katellu niin kaikki semmosia play with baby pony pelejä suunnilleen,
|
|
SaNTei
Junior Member
|
11. lokakuuta 2007 @ 15:53 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Noo, onhan niitä aikuisten pelejäkin, joskin osa vasta tulossa. Sehän olisi tietysti yksi mahdollisuus, eipä tässä nyt tarvitse kuin pari sataa euroa lisää niin olisi rahat kasassa. Mutta kuinkas noitten halvimpien telkkareiden laatu?
|
|
neon8
Junior Member
4 tuotearviota
|
11. lokakuuta 2007 @ 17:56 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Noista HD telkkujen kuvan laadussa pätee sellainen yksi hyvä perus juttu. Eli se missä sinusta kuva näyttää hyvältä, sitä myös on.. Kannattaa mennä kaupaan ja katsella niitä eri kuvia. Vielä parempi jos mahdollista niin ota läppäri mukaan ja piuha millä sen saat töllöttimeen kiinni ja katso jotain hd materiaalia ja se mikä silmää miellyttää niin ostoon! Itse sain ainakin testailla ihan rauhassa kun sanoin myyjälle suoraan että kyseessä ei ole mikään parin saturaisen sijoitus että haluaisin nähdä miten se oikeasti toimii.. Ja myyjäkin oli oikeastaan yhtä innoissaan vertailemassa miltä ne kuvat oikein näyttää..
Sitten tähän alku peräiseen kysymykseen wii vai ps3, itse en tyytynyt yhtään vähäempään kuin molempiin, ps3 tulee kunhan vaan tämä riisuttu malli tulee myyntiin, tai sitten jos tuon 60gb paketin ostan, ihan vielä en ole päättänyt mutta jompi kumpi löytää tiensä ensi viikon aikana tähän talouteen..
|
|
Mainos
|
  |
|
Member
|
13. lokakuuta 2007 @ 09:57 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itellä on semmonen sonyn 1600 ? maksava hd ready ja on hyvä kuva. Myös niissä halvemmissa hd kuva on mielestäni lähes samanlaista mutta isoimmat erot tulee siinä vaiheessa ku kattoo normaalilähetystä. Joidenki huonoimpien kuva on normaalilähetystä katsottaessa melko huono.
|