Eli vika piilee siinä, ku laitoin videotykin koneeseen kiinni ja rupesin kovolle tallennettuja videoita katsomaan, niin videot näkyy punaisina. Ei saanu värisäädöilläkään säädettyä kuvaa katsottavaksi. Nonni, ja tänään laitoin takasin oman lättynäytön ja videot on edelleen punaisia. Muuten työpöydän kuvakkeet, pelit ja muut kuvat näkyy normaaleina ja osa netissä katsottavista videoista näkyy normisti. Näytön ohjaimena toimii Geforce 7800gt.. Tietääkö ketään, että missä vika?
Luultavasti ajureista johtuva ongelma. Mikä forcewareversio käytössä? Joillakin tietyillä seteillä on ollut kaikenlaista ongelmaa videoiden värimaailman kanssa.
En osaa sanoa, että mikä forceware versio. Ennen toimi videot aivan normaalisti. Pitkästä aikaa laitoin tykin ja punasta näytti. Viikon verran katsoin elokuvia sun muita taas omalla näytöllä, sitten taas tykki ja punasta näytti, mutta nytten tuli kun laitoin oman näytön, niin punasta vaan. Ei pitäis johtua mistään päivityksistä, koska en ole päivitellyt mitään kuukauteen, ja sillä aikaa videot on muuttunut punaisiksi..
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_93.71.html Uusin virallinen julkaisu, kokeile pois. Oletko myös kokeillut säätää videoiden väriasetuksia nVidia control panelista? Kodekeihin et ole varmaan koskenut erikoisemmin?
Kiitos, pitää kokeilla. Olen kokeillut säätää värejä conntrol panelista, mutta videot muuttuivat vielä karseammaksi En oli kodekeita asennennellut sitte defilerpakin, mikä on toiminut ihan loistavasti.. Mutta pitänee kokeilla tuota uusinta päivitystä.
Mulla on joskus satunnaisesti näkyny ihan koneellakin katottavat videot punaisina mutta ovat kyllä kadonneet itsestään ihan kun pari kertaa olen videon käynnistänyt uudelleen.
Nonnih, nyt on ajurit asennettu ja videot toimii juuri niinkuin pitääkin. Kiitos paljon Irratium! On aina ollut ongelmia noiden päivitysten kanssa, kun englanti ei suju kovin hyvin, ja olen vähän muutenkin vaikea tietokoneidenkanssa.