Hei en pääse Pspn KillZonen Pelissä Yhtä vastusta se on sellanen Iso 4 jalkainen Robotti joka ampuu Ohjuksia ja kranaatteja ja ampuu viellä Konekiväärillä se siis on Robotti Minun mielestä se on joitain aika ensimmäisiä vastuksia Jos kerrotte mikä siihen Auttaisi sen tappamiseen tai Miten san saisi nopeasti tapettua Olen yrittänyt easyllä ainakin 100 kertaa päästä se mutta turhaan mutta pliis auttakaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sulla on turhan paljon noita huutomerkkejä ja ei sitä kysymystä tarvii kolmesti esittää! Kyllä sun kysymys muutenkin huomataan. No se vastaus on että sun pitää tähätä sitä kunnolla painamalla L ja R näppäimiä yhtäaikaa ja käyttämällä sitä tattia (muistaakseni). Siellä ympärillä on 2 varuste -depottia, joista saat aseita, kranuja ja elämiä... Jos ei nyt selvinny niin älä ainakaan neljättä viestiketjua laita!
itse kuolin 38 kertaa mutta pääsin lopulta normaalilla läpi sen. suosittelen että tuhoat ensin chaingunin edestä,sitten raketin heittimet,sitten räjäytät sen jaloista spider minet ja lopuksi kranaatinheittimen.tuo toimi itsellänikin.
Työstämässä hardilla pari mappia jälellä niin hardilla kaikki mutta suosittelisin: 1. Chaingun, 2. Rocket Laughers (hoituu kätevästi arroweilla (tapa eka kaikki vihut enne ku meet sinne spiderin luo ja käy hakee bowi(laita se semmoseen laatikkoon), 3. Spider, 4. Granades. niitä kahta tuhoutumatonta kivea Suojana suosittelisin ja hyppyjä laatikoille aina kun heittää granade. AMMU SILLOIN VAIN CHAINGUNIA KUN SE HEITTELEE KRANAATTEJA! Auttaa pirukseen Niin siis ja laatikoillekkin vain silloin KRANAATEJEN AIKANA. hardilla oot kuollu jos teet sen chaingunin aikana!!!!
Ei se miusta kovin vaikee ollu, kuolin pari kertaa mut ky se aika helposti kuoli.. en vaan muista miten sen tapoin
Jos et ole vielä päässyt niin ensin tuhoa konekivääri nokasta perusrynkyllä, sitten bowilla kranuheitin. Yksi mikä kannattaa huomioida on etteivät ne spyderminet ole tavallisia, jo 2 kutia räjäyttää ne sen koneen jalkoihin. Sitten kun on jäljellä ohjuksia tuhoa ne heittimet juoksemalla keskellä edestakaisin tietyssä rytmissä niin että kun ohjus osuu maahan olet toisessa kohtaa ampumassa. Eli pitää liikkua runsaasti niin se on helppo tuhota, ja tietysti painat molempia hartianappeja niin ukko tähtää kriittisiin kohtiin.
R/L Lukitus on toimii myös Barrelejen tuhoamisessa ja se ei ammu kriittisiin kohtiin se ampuu sinne minne PITÄÄ ampua
No varmaan meni viesti perille ;D itse kun tesmailin sitä ekaa kertaa olin vähän wtf ennen kuin tajusin n.7 sekunnin kuluttua että siinä robotissa on niitä kohtia joihin PITÄÄ ampua, ajattelin mainita jos ongelma on siinä...