Joo eli mulla olisi tämmöinen ongelma, et hiiri ja näppis ei yhtäkkiä toiminukkaan kaikissa peleissä kunnolla.. Aiemmin ei ole ollut mitään ongelmia mutta sitten eräänä kauniina päivänä ne rupes jumittaa joissakin peleissä. Napin painamisen jäkeen voi kestää hetki ennen kuin mitään tapahtuu tätä esiintyy mm seuraavissa peleissä: Titan quest, Nfs carbon, Halo ja Most Wanted, kun taas esim. GTA San Andreas, Heroes 5 ja Oblivion toimivat aivan normaalisti. Pelien uudelleen asentaminen ei auttanut aisaa. Tämä alkoi vähän sen jälkeen kun olin lainannut kaverilta ratin ja sillä jonkin aikaa pelaillut, tosin en usko sen vaikuttavan asiaan. Missä vika voisi olla? Apua!
tota onks se ratti samaan aikaan kiinni ku pelaat? se voi vaikuttaa... onko hiiri ja näppis langattomat? jos patterit tyhjin esim..
Ratti ei ole enää mulla, joten se ei ole kiinni samaan aikaan. Ja hirri ja näppis ei ole langattomat, joten patterien loppumisesta ei ole kyse, sitä paitsi ne temppuilee vain joissakin peleissä.
joo kyl huomasin se net vain joissain mut kato jokkut pelit voi ihmeellisesti kuluttaa akkuja erilailla jos semmoset olis olleet... hmm.. tota mikä näppis ja hiiri sul on?
jep jep... tota noin niin... tota poista niiden asennukset sieltä laitehallinnasta ja asenna sit uudestaan.