Missä vika ku hiiren ja näppiksen laittaa usb-paikkaan ja käynnistää koneen niin ne eivät toimi? PS2-adapterilla niitä voi käyttää.
Oletan että käytät Win XP:tä. Onko käyttäjäprofiilillasi mitenkä paljon oikeuksia? Odotitko mitenkä pitkään koneen käynnistyksen jälkeen että alkaisivat toimia (XP saattaa toisinaan hehkua pitkäänkin ennenkuin antaa usb-näppistä/hiirtä ottaa käyttöön).
XP mulla on. Olen järjestelmnvalvojana eli voin tehdä mitä haluan. Pitääpä kokeilla tuota odottelua. Jossain sanottiin että pitää BIOS:sta muuttaa jotain. Miten se tehdään?
Muistaakseni BIOSsissa on sellainen kohta kuin "USB keyboard" tai jtn (muistaakseni ainakin itselläni on), Tämän pitäisi kai olla Enabled. Voihan olla parempi, että enemmän BIOSiin perehtneet neuvovat, itse kun en ole sinne niin hurjasti tutustunut vielä.
Niin turhahan sitä on viikkoa odottaa... Mutta säXPee nyt vaan useinmiten latailee niitä palveluita melko pitkään, senkin jälkeen kun työpöydän kuvakkeet on tullut näkyviin. Ainoa, näin äkkiseltään mieleen tuleva, asia muuttaa biosista yhtäänmitään että, saa usb-laitteet toimimaan on se wake-up toiminto. Tämän ei käsittääkseni pitäisi vaikuttaa muuhun, kuin siihen että kone antaa virtsaa usb-paikkoihin koneen ollessa kiinni, jotta kone voitaisiin sitten härnätä päälle esim. näppäinyhdistelmällä. Kokeile kuitenkin vaihtaa usb-liittimien paikkoja (joskus auttaa.)
Oletko koittanut tökätä niitä usb paikkaan windowsin ollessa käynnissä? Minulla on pari kertaa käynyt niin ettei ole uutta laitetta tunnistanut käynnistyksessä jos on ollut kokoajan kiinni.