Jostain hemmetin syystä koneeni on alkanut tehdä seuraavaa: yleensä avit ovat toimineet moitteettomasti mutta nyt tiedotot jotka ovat 100% varmuudella kunnossa eivät toimi juurikaan millään ohjelmallani Vaan kuva ääni menee noin 3-10sek kuvaa edellä. En ole löytänyt asiaan ratkaisua joten toivoisinkin jonkun neuvovan mahdollisesti mitä on vikana? Kiitos
Itse aloitan ongelman ratkaisun itse ongelman alusta et jos ei toimi niin pistäisin ajurit, softat ja codekit uusiks ja en välttämättä jaksa miettiä mikä se probleemo on. Se nyt ei ole mikään niin iso juttu ole et sitä ei vois koittaa ja siinä ei menetä mitään. Koita ja kerro sitten...
Codekit purkavat itse videota jota toistetaan. aika varmati koneellasi on jokin codekki paketti jos avi muotoisia videoita katselet. Mutta koetappa aswentaa ffdshow niminen codekki paketti koneellesi. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ffdshow.cfm/rev__610__20061201
Ja poista kaikki vanhat pois, oletettavasti kun katsot tuolta ohjauspaneelin lisää tai poista sovelluksesta, niin lukee jotain codeceista, codec pack tms. Niin niitä kannattaa poistaa ettei tule ristiriitoja tuon FFDshow:n kanssa.
Kannattaa myös tarkistaa VLC:n avulla että vika on codeceissa. Jos VLC:llä tulee samoja ongelmia niin vika ei ole codeceissa.