Kun yritän käyttää google eart kone valittaa että mulla ei ole Directdraw, mistä semmonen sais? leffojenkin kanssa on ongelmia, jos katon koko kuvalla, prosessori näyttää että kone käyttää 99% teho. Olisin todella kiitollinen teidän neuvoista
Yritäppä päivittää DirectX: http://www.microsoft.com/downloads/...38-DB71-4C1B-BC6A-9B6652CD92A3&displaylang=en
Ei näytön ohjain ole päivitetty, miten se piirisarja päivitetään? Päivitin kyllä Directx mut ongelma silti on. Kun liikutan vaikka hiiri alas tai ylös,kuvaa tulee vähän jäljessä
Kun mä menin katsomaan mun näytön ajurit siellä luki tämmöistä Piiri tyyppi ei käytettävissä Dac- tyyppi ei käytettävissä, kaikki ne jutut siellä luki ei käytettävissä
Eipä näytönohjain voikaan olla päivitetty, vaan ajuri voi olla päivitetty!! Itselläkin häviää välillä tuo DX9; tiedä sitten, kuka sen aina varastaa koneestani, mutta näin vain käy...kiintolevyvika? DMA-ohjain viallinen? muistivika? onhan noita arvauksia, mutta aina tämä varas tuo takaisin tuon DX9:n ja taas pelit yms toimivat...outo juttu...