1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tekstit iPod elokuviin.

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi ipod123 18.01.2007.

1. ipod123

ipod123 Guest

Olen lukenut paljon aiheita, jossa saadaan iPodin elokuvaan tekstit, mutta ne ovat minulle liian monimutkaisia. Muunnan kyllä elokuvat sujuvasti Xilisoft iPod Video Converterilla Mp4 muotoon. Mutta en saa mitenkään tekstejä iPodiin. Olen kyllä tavallaan saanut avi elokuvaan tekstit kiinteäksi tyylillä mun_leffa.avi mun_leffa.sub samaan kansioon niin sitten onnistuin toistamaan esim. BSplayerilla elokuvaa jossa oli tekstit ilman, että avasin teksitiedostoa BSplayeriin. Joten toivon, että joku ystävällinen neuvoo minulle miten tekstit ipodiin helposti, että minäkin ymmärrän.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. ipod123

ipod123 Guest

Voisitko vielä sen verran tarkentaa mitkä ohjelmat kannattaisi ladata, että olisi helpoimpaa ja nopeinta saada tekstit kiinteäksi elokuvaan ja sitten muuntaa ne jollain ohjelmalla Mp4 ja katsoa ipodilla elokuvaa tekstien kanssa? PS. Tartteeko muuta Mp4 muunto ohjelmaa ladata jos on Xilisoft iPod Video Converter?

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    En tiedä tukeeko Xilisoft mitenkään noita irtotekstejä (esim. Vobsub:in tai FFDshow:n avulla). Tuo kiinteät tekstit tietenkin toimii tuon Xilisoftin kanssa.

Eli testasin tuon uuden mediacoderin ja se näyttää toimivan ihan OK. Eli leffa.avi ja leffa.sub nimelle nuo tiedostot samaan kansioon (tai .srt) Mediacoder päälle ja sitten Devices -> Plugins -> Digital media player ja sitten add file:n kautta lisää sen tiedoston ja sitten vasemmalta alhaalta Subtitle välilehti ja sitten siellä pitäisi näkyä se tekstitys valmiina, sitten fontiksi vain arial ja position kohdan säädin oikeaan reunaan (advanced napilla voi tuon tarkistaa että kaikki on OK) ja sitten Transcode -> Start transcoding.

Viimeksi muokattu: 20.01.2007

Jaa tämä sivu