asensin just ossa windows xp koneelle uusiks ja mulla on ati radeon express 200m kun asennan tota ajurii nii se valittaa aluksi, setup did not find a driver complative with your current hardware or operating system setup wil now exit. sen jälkee se jatkaa mut tulee toinen valitus , setup vast unable to complete instalition try to setup you diplay adapter with a standart vga driver before running the setup,mitä teen asiallle????
kerroppas lisää vähän ememmän täydelline mallinumero tuliko kortin mukana joku ajuri levy sillon kun sen ostit?
mitähän ajuria koitat asentaa? jos uusimmat catalystit niin onhan ne IGP catalyst. ja windows päivitetty?
no kun meen www.ati.com ja sielt drivers windows home edition ja siit intergrated ja 200m nii sielt tulee se yks ajuri vaa ja oon ladannu sen ja sitku asennan sitä nii siin tulee noi kaikki varotukset =/
koitas laittaa alkuperäseltä levyltä ne ajurit ensin ja sitte otat jos tuo on uudempi niin päivityksenä uudemman ajurin jos se pitää jotenkin todentaa se jos kyseessä on integroitu näyttökortti
kyllä jokasessa emossa pitäs tulla ajuri levy mukana mikä kone sulla on? valmiiks kasattu vai joku oma viritelmä? eria asia taas on jos oot hukannu levyn tai siinä on liiaksi naarmuja että vois toimia
Jos kokelisit ladata sen ajurin Toshiban sivuita http://nordic.computers.toshiba-europe.com/cgi-bin/ToshibaCSG/download_drivers_bios.jsp
Joo ei munkaa Helvetin Packardissa toimi ATI:n sivulta ladatut ajurit. Pitää päivittää koneen oman ohjelmiston kautta.. Luultavasti tuossa Toshibassa sama juttu.
mua ärsyttää toi juttu en tiiä miks ei toimj =( ja yritin lataa toshiban sivuilt nii ei nekää toimi prkl mikä on vikana =S