uusi näyttiscooleri

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi schnappi 16.01.2007.

1. schnappi

schnappi Guest

Moi.
    nyt esitän aina vaikean kysymyksen!
    mikä olis Tehokas, Hiljainen (pahin) ja vielä Halpa näyttis cooleri??
    Nyt tällä hetkellä on tuo 6800Gs näyttis mutta päivittyy kyllä kesällä viimeistään. eli olisi etu jos cooleri kävisi moniin eri näyttiksiin.

KIITOS!!

2.  
  3. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Zalman VF900Cu tai VF700Cu. Menee melkein kaikkiin kortteihin.

4. schnappi

schnappi Guest

OK. kiitos...
    onkos noiden jäähdytys teholla paljonkin eroa?? eli kannattaako ottaa toi 900:nen vai onko 700:ssa melkein saman verran jäähdytys tehoa??

5. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    En jaksa hakea testejä nyt, mutta jos en väärin muista niin eroa on 10ºC:n molemmin puolin.

6. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    VF900:ssa on hyödynnetty heatpipe tekniikkaa, joten se siirtää lämpöä pikkasen paremmin siileen. VF700:ssa on pelkkä siili. Ero ei siis ole juuri kummoinen, joten päätä itse kumman haluat. Voi olla ettei VF700:sta välttämättä joka kaupasta löydy, koska on vanhempi malli.

edit: näyttäis arvattaenkin olla idlessä aika samantehoisia tämän yhden testin mukaan, mutta rasituksessa erot onkin jo huomattavat 900:sen eduksi.

Omistin taannoin VF900:sen eikä valittamista ollut, hyvin jäähdytti silent modessakin ja oli todella hiljainen.

Viimeksi muokattu: 16.01.2007
  7. schnappi

schnappi Guest

Ok kiitos teille. eiköhän se sitten toi vf-900 ole jonka kaupasta matkaan repäsen.

8. schnappi

schnappi Guest

laitan samaan vielä!!
    eli minulla on emossa vain kaksi paikkaa mistä voin ottaa virrat coolereille. eli prossun oma ja sitten toinen joka on kotelotuulettimille. ottaako tuo VF-900 näyttiksen kautta virran vai emon kautta?? koska muuten mulle tulee ongelma kun mulla on 3 kotelotuuletinta jotka ottaa emosta ja yksi tulee suoraa molexista. eli riittääkö emon kautta virta noille kaikille jos joudun laittaa myös ton coolerin emon kautta ottamaan virtaa?

Sry sekava kysymys!?

9. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Näytönohjaimestasi pitäisi löytyä paikka sille tuulettimelle.

10. schnappi

schnappi Guest

joo löytyy koska löytyy tolle vakiollekkin. mutta toimiiko se kun laittaa fan maten väliin??

Jaa tämä sivu