7950gt ja rivatuner

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi hurmetta 15.01.2007.

1. hurmetta

hurmetta Guest

yritin säätää potkureita tolla rivatunerilla, mutta ei onnistunut. sitten hieman googletin ja löysin tällaiset ohjeet: http://home.comcast.net/~msl2/RivaTuner.htm

tein prikulleen niin kuin tuossa käskettiin ja olin ymmärtävinäni kaiken. elikkäs ton jälkeen potkurin pitäisi pyöriä näyttiksen lämmön tahtiin, (näyttis 57c -> fan speed 55% näyttis 63c -> fan speed 75% näyttis 70c -> fan speed 100%.)
    mutta niin ei vaan käynyt. kun pyöritän rasitusohjelmaa, niin ainoastaan 70c? kohdalla ropelli hyrähtää 40% tehoista 50? prosenttiin? en ymmärrä?!
    vai onko se vaan niin ettei ton kortin tuuletinta voi säätää?

2.  
  3. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko rivatunerista uusin versio käytössä? (v2.0 final)
    Omaa sigun korttiani en saanut säädettyä vanhemmalla versiolla ollenkaan.

Onko tuo ääni häiritsevä tuolla 40-50%:lla vai miksi sitä haluat säätää? Pysyykö lämmöt kurissa (alle 80°C) tuolla vakioasetuksella?

Ihan vain mielenkiinnosta kyselen :)

4. hurmetta

hurmetta Guest

on uusin versio käytössä. lähinnä pientä kellottamista varten tota ajattelin tehdä. olisi kätevää kun toi rivatuner pitäisi automaattisesti lämmöt kurissa.
    tällähetkellä lämmöt on ihan hyvät. idlenä 54c ja esim oblivionia pelattaessa 60-64c. aika korkeet idlenä verrattuna mun vanhaan atin x850xt korttiin, mutta hyvin vähän nousee rasituksessa. atilla käytin aina rivatuneria, et sai celssiukset alle 80c. tyytyväinen olen :D

edit: sigun lisäsin

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.01.2007
  5. hurmetta

hurmetta Guest

Ntunerilla näköjään onnistuu :D ktos!

Jaa tämä sivu