Siis pitäis ostaa kokonaan uus kone ja en oo seurannut näytönohjaimien kehitys niin olisiko kellään vinkkejä mikä noin 200€ näyttis on hinta-laatusuhteeltaan paras? Mieluiten ati koska valitsemani emo tukee ati SLI:tä... kiitos
Tuohon hintaluokkaan Atin X1950Pro on erittäin hyvä valinta. http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/h...tegoria=29655&alaraja=0&ylaraja=0&jarjestys=4
Onko noissa kahdessa paljon eroa?? MSI Radeon X1950 Pro 512 Mt PCI-E Club 3D Radeon X1950 Pro 256 Mt PCI-E
512mt vs 256mt hmm... itse olen kuullut paljon juuri tuosta että tuo 512mt ei ole sen nopeampi kuin tuo 256mt:kaan. itse ottaisin 256mt kortin. saattaahan tuo 512mt olla parempi ja onhan kyllä sillä hintaakin sitten aika paljon enemmän. eikä kannata paljon yli 200€ näyttistä ostaa jos se on DX9 kortti. mutta päätä itse. tietty kunnon asiantuntijat voivat kertoa muuta jos tietää enemmän kun minä --> niinku luulisin =)
Nyt on kyllä äärimmäisen huono aika lähteä ostamaan näyttistä. Ihan kuukauden parin sisällä on tulossa tuohon hinta luokkaan sopivia dx10 näytön ohjaimia. Suosittelisin ehkä kuitenkin odottamaan vielä hetken aikaa, vaikka tuo x1950pro onkin hyvä näyttis.
nii olis kyllä vähän tyhmä ostaa dx9 jos kuukauden päästä tulee saman hintaisia dx10 näytönohjaimia..