EPG päivittää ohjelmatiedot päivän myöhässä,eli tämän päivän ohjelmatiedot se listaa huommiselle ja niin edelleen,muuten pelaa loistavasti.
Versio 3.7.05 käytössä? Siihen tuli patchi (3.7.06), joka korjaa kyseisen ongelman, jos nyt ymmärsin oikein mitä tarkotit. Sen jälkeen pitäis päivien olla kohillaan. Löytyy täältä.
Mulla on tuo uusin päivitys mutta ei nouda lainkaan epg tietoja. http://www.nebula-electronics.com/EPG/ tuo osoite sanoo vain että Directory Listing Denied This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
Sama ongelma, yritän päivittää 3.7.06 ilmoittaa, sovellutuksen käynnistäminen ei onnistu koska d3dx9_26dll ei löytynyt
Mulla tuli sama herja koska käytössä oli ohjelmaversio 3.5.21 Nebulan sivuilta löytyy uusin?? 3.7.05 jonka asennus vaatii vanhan asennuksen poiston. Jostakin syystä tekstitys siirtyi uudella versiolla liian keskelle ruutua enkä löydä mistä sen paikkaa voisi muuttaa! Teksti on lisäksi jotain legopalikkafonttia mutta sille löytyi muuttopaikka!
Onko joku yleensäkkään saanut päivitystä toimimaan?? Mulla ainakin toimii hetken mutta kun digitv:n sammuttaa (tai sitten koneen) niin päivitys pitää ajaa aina uudelleen jos EPG:tä meinaa seuraavalla käynnistyskeralla katsoa! Paska päivitys!!!