Eli mulla on kaksi muistikampaa toinen on 512Mb ja 1024Mb kumpikin PC3200. Tällä hetkellä mulla toimii muistit vaan 266Mhz nopeudella, eli muisti ajoituksissa vissiin jotain vikaa. Aikasemmassa emossa noi toimi mulla dual channel muodossa, joka oli asus a7n8x-e deluxe emo ja nyt emona on asroc 939dual sata2 eikä muistit toimii enää dual channelina. Voiko toi johtua siitä että muistit ei toimi nyt dual channel muodossa, kun ne toimii nyt hitaammin. Tässä olis tietoja mitä noissa muisteissa luki 512: CL3 DDR400 1024: 1Gb DDR400 Dimm 3-3-3 Tässä linkissä on kuvia everestistä: http://www.edu.stadia.fi/~0502786/muisti/ Toivottavasti, joku viisaampi voisi auttaa että saan noi muistit toimiin oiken. Kiitos vielä etukäteen
Joo on oikeilla paikoilla, mut tämä emo on vissiin haluttomampi toimiin dualina näiden kans. Pitää kai mennä käväseen verkkokaupassa ja ostaa toinen identtinen gigan kampa niin saa ne sit dualiin. Sain nyt noi muistit toimiin oikeilla nopuksilla ku vaihtelin vähä niiden paikkoja. Kiitos Itselleni