Eli minulla on Necin joku pari kuukautta sitten ostettu dvd asema ei suostu polttamaan dvd levyjä sikussa olevalla koneella, mutta vanhalla koneella kyllä polttaa. Eli onko tietoa missä vika olen koittanut eri ohjelmilla ei onnistu millään.. DVD asema kyllä lukee tässäkin koneessa levyjä moitteetta mutta ei kirjoita...
Oletko yhtään DVD levyä onnistunut polttamaan,minkä valmistajan levyjä olet yrittänyt polttaa,voisit jos mahdollista koittaa eri valmistajien levyjä,joillakin polttavilla asemilla ja levymerkeillä voi esiintyä yhteensopivuus ongelmia, joskin näinä aikoina alkaa olemaan harvinaista,kyllä kaikki yleisesti käytössä olevat levymerkit pitäis toimia.Mitä perk...Vanhalla koneella onnistui,mutta uudella ei.
Siis dvd asema on toiminut myös tällä uudella koneella.. mutta lakkasi toimimasta kun se ei ollut hetken aikaa kiinni koneessani koska sen paikalla oli kovalevy. Ja vanhalla koneella toimii kyllä. Ja asensin firmaware 1.02 eikä auttanut. Eli itse dvd asemassa ei pitäisi olla vikaa...