Elikkäs olisin halukas tietämään kuinka suuria taajuuksia olette kyseisille muisteille saaneet aikaiseksi, mieluiten vain pykälän tai kahden volttien korotuksella. Itsellä ongelmana, että prosessoria kellottaessa noista muisteista meinaa loppua kulut kesken 1:1 jakajalla ja emo ei tarjoa pienempää osuutta muistelle (bios päivitys voisi toki auttaa). Joten muisteista meinaavat kulut loppua kesken.
Tiedän... Itse ostinkin varmaan halvimmat mitä löytyy, koska luulin, että lämmöt tulisivat nopeammin vastaa, mutta ne eivat ole nyt tulleetkaan , sen takia tuossa minun viestissä oli tuo toive, että muistien voltteja olisi nostettu vain pykälällä parilla, koska kyllä nuo sen helposti kestävät ja siten saisin taajuuksista sitten suuntaa antavaa vinkkiä.
Ihan sama miten ne muilla kulkevat jos sinulla ei kulje. Tuo riippuu piireistä miten muistit kulkevat. Omat PC2-6400 (4-4-3-9) / PC2-5300 (3-3-3-9) muistit kulkevat 1000mhz 4 4 3 9 @2.3V, ehkä enemmänkin.
jos mulla on pentium d 915 ja fsb 800. lankku tukee 533, 667 dualissa niin saako tolla prossulla kulkemaan 533:lla tai 667:lla vai pitääkö tyytyä 400 väylään??
kuinka paljo noitte muistien jännitettä passaa mennä säätää vai ollenkaa iha perus kingston kammoilla?!? mulla PC-3200 kingstonia..
kuis paljo se vaikuttaa muistien nopeutee sit,et voiko siitä olla mitää hyötyä mun kokoonpanossa? ja paljonko ne lämpenee pienestä nostosta?