1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Leffat näkyy ylösalaisin

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pimatsu78 11.01.2007.

1. pimatsu78

pimatsu78 Guest

Olen kikkaillut tietsikan parissa ja onnistunut hukkaamaan jotain, koska media player ei enää toista leffojen tekstejä. Latasin BSPlayerin, joka toimii teksteillä, mut nyt uudet hommaamani leffat näkyy ylösalaisin. Oliskohan tähän jokin helppo ratkaisu???

2.  
  3. OneMember

OneMember Active member

Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    1. Poista BSplayer, koska se on adware.
    (versio 1.37 on viimeinen puhdas versio)

2. Asenna VobSub ja saat tekstit taas näkyviin. Tai rastita "subtitles" kohta ffdshown asetuksista.

3. Onhan ffdshow asennettu? Mene sen video decoder settings -> output
    ja otat sieltä merkin pois kohdasta "flip video".

Viimeksi muokattu: 11.01.2007
  4. pimatsu78

pimatsu78 Guest

Sadat miljardit kiitokset erittäin selkeästä vastauksesta. Näin tavallinen pimatsukin ymmärtää!!!! Ja nyt homma taas toimii...

5. Koskinen1

Koskinen1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Osittain ohi aiheen mutta olen ihmetellyt miten tuo BSPlayer on Adware? :S Huomasin kyllä itsekkin uusimman hankkiessani että oli ohjelma pahasti kusahtanut mutta miten on hadollista että siinä on jotain pöpöjä?

6. acido

acido Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, BS ilmainen vaatii hetken käytön jälkeen lataamaan mainoksia netistä. Kannattaa siis ladata tuo vanhempi versiö (1.37) koska kolmeakymppiä en itse pulittaisi mainoksettomasta PRO versiosta. Onhan VLC olemassa, mikä toistaa lähes kaiken ja on täysin maksuton!

Offtopic: Bisness on välillä aika outoa. Aletaan kaupata maksullista vaihtoehtoa, kun saatavilla on vino pino hyviä maksuttomia :-/ Kukahan noita sitten ostaa, kun PRO:n ominaisuuksissakaan ei ollut mitään ihmeellistä? Kai ne hullut roomalaiset sitten...

7. Bomcola

Bomcola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Offtopic: Ainut mikä tossa bsplayer Pro versiossa on erikoista niin tuo dvd toisto, mutta se toimii aika kämäsesti.

8. Al_Cabone

Al_Cabone Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    offtopic: Voihan sen bsplayerin warettaa :p

9. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Turhapa tuota on edes vaivautua warettamaan. Ilmaiseksi on saatavilla avoimen lähdekoodin Media Player Classic joka kykenee samoihin temppuhin kuin BSP ja enemmänkin. Myöskään VLC ja MPlayer eivät ole huonoja vaihtoehtoja.

10. muttukka

muttukka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä on nyt tämä sama ongelma ja leffa näkyy nykyään ylösalaisin BSplayerillä ja ennen on toiminut ihan moitteettomasti.

Enkä löytänyt kyllä tuollaisia ylläolevissa ohjeissa neuvottuja kohtia ja otin muutamia Prt Scr -kuvia mutten osaa niitäkään laittaa tähän viestiin *avuton*.

Joten yritetään selittää sitten sanoin.
    1. Käynnistän BSplayerin
    2. Valitsen kohdan "asetukset"
    3. Vasemmalla on valittavana seuraavat asiat:
    - Yleiset: tiedostotyypit
    - (Video: DivX 3.11 asetukset, Divw 4+ asetukset, FFDshow asetukset) Ja tuo suluissa siksi että nuo ovat harmaalla eikä niitä pääse muuttamaan..
    - Ääni: WinAmp DSP-lisäosat, InterVideo AC3, Taajuuskorjain
    - Tekstitys
    - Näppäinasetukset ja WinLIF
    - Soittolista
    - Suotimet
    - Skinit
    - Lisäosat
    4. Kohdasta FFDshow asetukset kun painoi, oikelle puolelle ilmestyi: Jälkihoitokäsitelyn taso, Kuvan asetukset yms. Ei muuta rastin paikkaa kuin "Muista asetukset" kohta jossa ei alunperinkään ole ollut rastia, joten en siihen nytkään laittanut.
    5. Kohdasta Tekstitys, oikealle puolelle ilmeistyi: Subtile properties jossa on liuta vaihtoehtoja: Älä näytä tekstitystä, piirrä tekstitys peittokuvatasolle ym ym, mutta ei puhuta mistään ylösalaisin menosta. Subtile properties kohdan vieressä on VobSub, jossa on vaihtoehtoina: Ota käyttöön VobSub-tuki ja siinä on rasti sekä vaihtoehto Lataa tekstitykset muistiin ja siinäkin oli jo rasti.

Joten mitä minun siis pitäisi tehdä? Latasin jo VobSubinkin exe tiedostona, mutta mitään vaikutusta ei silläkään ollut, en edes tiedä minne se sitten meni asennuksen jälkeen. *huokaus*

Jotenkin epätoivoinen olo kohta. Koitin jopa ladata BSplayerin uudestaan ja tuon 1.37 version joka minulla oli aiemminkin, mutta eipä auttanut. Ja tosiaan, vielä muutama päivä sitten pystyin ihan normaalisti katsomaan oikeinpäin leffoja..

11. muttukka

muttukka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei kellään olis ideaa miten vois mua auttaa? Asensin kaikki tollaset ffdshow:kin yms. mutta ei tollasista ollut mitään hyötyä, edelleen kuva pyörii ylösalaisin. Mistä hemm.. se voi johtuu.. alkaa hiukset lähtee koht pääst :(..

Ja mitä olen voinut tehdä kun ennen se on toiminut ihan normaalisti. Ja kuva menee väärinpäin ihan joka katseluohjelmassa..

12. muttukka

muttukka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt kun tarkemmin mietin, tämä kaikki tapahtui sen jälkeen kun olin asentanut FilmMachinen koneelle. Ja sekin on outo juttu että kun olen pakannut tiedoston se näkyy kyllä oikeinpäin. Neuvokaa nyt joku viisaampi..

13. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143

Jaa tämä sivu