Mini dvd kameralla kuvatut videot avi,mpeg... muotoon?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Samps4 09.01.2007.

  1. Samps4

    Samps4 Member

    Liittynyt:
    08.03.2005
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen kuvannut videota kamerallani (Panasonic VDR-D 150), nyt olen ottanut kamerasta cd:n ja laittanut sen tietokoneeseen sekä kopioinut kansion cd:ltä koneelleni. Ongelma on että cd:llä on vain muutama videotiedosto (.IFO) joita klikkaamalla avautuu valikko josta voin valita pätkät joita olen kuvannut. Miten saisin Kaikki pätkät erilleen toisistaan ja erinlaiseen tiedostomuotoon että voisin ne esim. polttaa dvd:lle ja katsoa dvd-soittemella niitä. tai voisin lähettää ne sähköpostiin kaverilleni? Muuten oma koneenikaan ei varmasti tiedostoja avaisi mutta minulla on vissin windows media playerissä jokin nokia n-series lisäosa niin se avaa sen siinä.
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. Samps4

    Samps4 Member

    Liittynyt:
    08.03.2005
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minkä saa poistaa? Eikö kysymys ollu "hyvä"/ Sinun makuusi?
     
  5. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    Samps4, on mahdollista että Japsu1 on vastannut jotain joka ei auta ongelman ratkaisuun (ymmärtänyt alkuperäisen viestisi väärin) tms. jonka johdosta hän on editoinut asiaankuulumattoman viestin pois jotta voin poistaa sen ettei se häiritse itse asiaa, ongelman ratkaisemista.

    Eli viestissäsi ei ole mitään vikaa ;-)
     
  6. Samps4

    Samps4 Member

    Liittynyt:
    08.03.2005
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nii just. :D aattelinki että kiva ku kysyy jotaki nii eka vastuas on saa poistaa.
     
  7. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aivan oikein, eli kysymys oli hyvä ja asiallinen mutta ymmärsin sen ensin väärin ja vastasin "puutaheinää". Tajusin sitten heti etten osaakaan vastata tuohon ja poistin viestin sisällön. Toivottavasti tuon Agentin vastauksesta on sinulle apua.:)
     
  8. Samps4

    Samps4 Member

    Liittynyt:
    08.03.2005
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ohjelman olen saanut. mutta sen käyttö on minulle täyttä hepreaa, eikä mistään tunnu löytyvän ohjeita pgcdemuxin käyttöön.. Osaatteko kertoa että miten sitä käytetään?

    Edit: taisin sittenki saada ne muxattua vob tiedostoiksi. Miten tästä eteenpäin?
     
    Viimeksi muokattu: 11.01.2007
  9. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  10. Samps4

    Samps4 Member

    Liittynyt:
    08.03.2005
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitos tiedoista, mutta en tiedä mikä on vialla koska. tiedostot jotka sain pgcmuxilla niin eivät kelpaa muxmaniin. ja pitäisikö audioraidatkin saada jotenkin erikseen.. minulla tuli vain yksi audioraita.

    Kerrataanpa mitä olen tehnyt:
    -Muxasin kaikki 5 eri ifo tiedostoa erikseen ja sain niistä monta tiedostoa jotka ovat .vob muotoa.
    -laitoin kaikki eri kansiohin ja jokaiseen kansioon tuli siis vain yksi audio tiedosto .aC3 ja monta viedo tiedostoa .vob
    -yritin muxmaniin vob tiedostoja, mutta muxman ei hyväksynyt niitä.

    Mitäköhän olen tehnyt väärin
     
  11. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    PGCdemux:illa pitäisi tulla .m2v (video) ja .mp2/.ac3 (audio) tiedostoja, ne kelpaavat sitten authorointiin.
     

Jaa tämä sivu