Oon jo täs pidempään yrittänyt löytää vertailevia testejä noista kahdesta näyttiksestä, mutta mitään en oikeastaan ole löytänyt. Kiinnostaiskin nyt kuulla teidän mielipiteenne tästä asiasta. Eli kumpi näyttis kannattais hinta-laatusuhteeltaan/muuten sopivana ottaa; Sapphire Radeon x1950 Pro 256mb vai Sapphire Radeon x1950 XT 256mb? Muu konesetti on tässä: - 1 Gt, 667 MHz DDR2 - Seagate Barracuda 7200.10 (200 Gt, sarja-ata II) - ASUS P5B - Samsung 18x IDE DVD+/-RW Dual Layer (SH-S182D) - Intel Core 2 Duo E6300 - Antec Sonata II Piano Black -miditorni - Sapphire Radeon X1950 Pro/XT 256 Mt PCI-E
1950pro... kaikki pelit pyörii varmasti vielä kauan ja itse en maksaisi DX9 kortista 250€... mutta jos sulla on hirveesti rahaa laittaa koneeseen niin ota se XT...
mieluummin tuo pro versio koska peleissä fps ero ei ole kovin suuri verrattuna xt malliin jossain peleissä pro sai jopa paremmat fps:ät
Tuon testin minäkin haluaisin nähdä.=) Eipä taida olla sellaista peliä missä x1950pro voittaisi. Kyllä niiden fps erot ovat aika isoja.
tstiä en kyllä löydä mutta muistaaksei kortti mikä siinä oli testissä oli HIS iceQ turbo x1950Pro malli ja se fps ero oli kai sitä 10:entä en kyllä varma ole kun sitä itse en enää löydä ja voihan olla että joku fake testi ollu
Päädyin tuohon Pro versioon. Kiitoksia kaikille kommenteista, jotka auttoivat hieman ratkaisun tekemisessä.