niinkuin tuossa Lukee Elikkäs pelasin innokaasti asennettuani Uuden BQ virta lähteen koneseen Wowia ja sitten alkoi tulemaan Jotain kummaa Söttöö näyttöön viivoi ja Jne. Sitten rupesin haistelemaan Ja alkoi haista epäilyttävältä ja suljin koneen ja vein ulos. ja nytte kun laitoin koneen takasin paikoille niin 12v linja on 11.58 kun vanhassa Codegenissakin oli tuo. Luulis että BQ Straight power 550w Quad Rail vois olla vähintään se 12v. Kokoon panonikaan ei juuri ole suuria vaativa: e6300 2gb ddr2 667 rx800gt Mutta everstä näyttää x800SE asrock dual-VSTA 2 DVD-RW 1 5k RPM kiintolevy ide 160g ja 3 tuuletinta onks toi viallinen vai muuten vain paskana....
Suattaapi olla muanantaikappale. Tuskinpa powerin asennuksessakaan voi mennä niin metsään, että sen saa kärähtämään.. E: Minä en usko tuon juurikaan vaikuttavan jos muuten toimii, mutta virheet kuvassa yms. eivät kuulosta hyvältä, mikäli poweri on jollain tapaa niiden takana ollut. Btw oma poweri lykkii +12V- linjaan 12.4v. Mutta pääseepähän eräs tietty henkilö näpäyttämään kalliiden powereiden laadusta.
Veikkaan kanssa, että ohjelman antamat tiedot ovat päin persiitä, jos kerran on vielä tasan sama tuo jännite sen mukaan, kun mitä oli edellisellä powerilla. Mulla tuo Asus Probe näyttää yllättäen samat lukemat, kun mitä mittaamallakin sain. E: Juu uusissa on tuo "uuden haju".
Eipä oikein mihinkään ohjelmaan voi luottaa. Mittari käteen vaan. Everest taitaa kyllä näyttää noita jännitteitäkin, mutta mulla sen antamat luvut ovat lähinnä huono vitsi.