1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield TF5100PVRc

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Jmaximus 06.01.2007.

  1. Jmaximus

    Jmaximus Member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Missä vika kun olen ajastanut ohjelman, mutta kone ei ala ollenkaan tallentamaan?

    Onko muilla ollut saman laisia vikoja?
     
  2.  
  3. komsii

    komsii Guest

    Ei oo tollasta vikaa ollu, mutta EPG:stä tallennettaessa katkeaa tallennus aina toisinaa paria minuuttia liian aikaisin. Saakohan sitä säädettyä jostain? (vai käyttääkö kaikki jotain JagS EPG:tä, vai mikä se on?). Eli lyhyesti: miten EPG kuntoon?
     
  4. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itselläni ilmenee vastaava vika silloin tällöin. Homma on ruvennut toimimaan kun olen sammuttanut koko laitteesta virrat(piuha irti seinästä.) n. 5-10sec. Kun tuo ongelma ilmenee olen sen yleensä huomannut siitä kun digiboxin sammuttaa niin laitteen näyttöön tulee 4 viivaa ( ---- ) ennen kellon ilmestymistä ruutuun. Eli käsittääkseni boxi on jotenkin sekaisin siinä vaiheessa. Itselläni tuo laite on ilman tap -ohjelmia.

    Olethan asentanut digiboxin oikein ohjeiden mukaisesti.
     
  5. Jmaximus

    Jmaximus Member

    Liittynyt:
    13.12.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos vinkistä Pihlis12
    Olen itekin huomannut joskus nuo ( ---- ), mutta en ole välittänyt niistä. Voi olla että mulla on sama vika pitää ruveta seurailemaan jos ilmestyy taas ( ---- ) ja kokeilla tuota virran poistoa koneesta.
     
  6. Woogemies

    Woogemies Member

    Liittynyt:
    06.12.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kun nappaat ohjelman EPG:sta, paina tallennusnäppäintä kaksi kertaa, jolloin näkyviin tulee ikkuna, jossa voit muuttaa ajastustietoja. Poistu tästä ikkunasta tallentamalla ajastustiedot uudelleen.
     
  7. Henrik75

    Henrik75 Guest

    Sama ongelma minullakin!!.
    Ajastuksella ei vain nauhoita,vaikka ohjelmien kohdalla lukee R.
    Missä vika???.
     

Jaa tämä sivu