1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vanhat pelit eivät toimi?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi dudeb 04.01.2007.

1. dudeb

dudeb Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mistä voisi johtua... löysin listan jossa ilmoitetaan mitkä pelit toimii ja olen ostanut parikin peliä mut kumpikaan ei toiminut?!

2.  
  3. mufasalol

mufasalol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitää olla nettiyhteys boxissa, jotta se pääsee lataamaan emulaattorin ja päivitykset

4. dudeb

dudeb Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Aijahs :)... Mikäs tää emulaattori oikein on?
    Nettia oon kokeillu kerran mut en saanu toimimaan sitä ku ei hyväksyny muistaakseen IP:tä? Onko vinkkejä.. voisko olla et modeemin sisäinen palomuuri estää pääsyn tjtn.. miten sen saa purettua?

5. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
  6. dudeb

dudeb Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Latasin ja tein kaikki ohjeitten mukaan. Ei toiminu. Vois ruveta kikkailemaan laajakaistan kanssa.

Oletteko suoraan vetäny piuhat Xbox:lle, vai langattomalla modeemilla? Jos langattomalla niin, toimiiko yhteys miten hyvin??

Oon kerran kokeillu nettiä mut sillon herjas et IP:tä yms. ei tunnistettu... liekkö palomuuri plokannu tjtn?

7. dudeb

dudeb Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Latasin ja tein kaikki ohjeitten mukaan. Ei toiminu. Vois ruveta kikkailemaan laajakaistan kanssa.

Oletteko suoraan vetäny piuhat Xbox:lle, vai langattomalla modeemilla? Jos langattomalla niin, toimiiko yhteys miten hyvin??

Oon kerran kokeillu nettiä mut sillon herjas et IP:tä yms. ei tunnistettu... liekkö palomuuri plokannu tjtn?

8. Hahhaa

Hahhaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse käytän langatonta modeemia, koska konsoli on talon toisessa päässä. Hyvin toimii, tosin aluksi oli hieman ongelmia ZyXELin modeemin kanssa, mutta kävin vaihtamassa TeleWellin laitteeseen ja sitten alkoi toimimaan. Signaalin vahvuus on 3 palkkia, mikä on täysin riittävä. Langaton 802.11g verkko on kyllä aika herkkä esim. kännyköille: taloon tuli uusi Nokian puhelin ja heti piti mennä laittamaan modeemin asetuksista eri taajuus. Palomuuri tosiaan taitaa plokata XO:n. Kokeile laittaa asetuksista MAC-suodatus niin, että se sallii XO:n.

Viimeksi muokattu: 05.01.2007
  9. dudeb

dudeb Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Keh :) selvennätkö minulle XO:n? Miten tuon suodatuksen voi laittaa päälle ja mistä?

10. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    XO = Xbox 360
    Ja tuo MAC suodatus löytyy tuon tukiaseman asetuksista (jos siis langattomasti käytät Xbox 360:sta verkossa).

Jaa tämä sivu