Miten DVD DivX:ksi

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi trahme 04.01.2007.

1. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen lueskellut otsikkoaiheista keskustelua tällä palstalla, mutta jäi sellainen tunne, että Gordian Knot -ohjelman asentaminen tuottaisi tietoturvariskin koneelleni?

Siis: Mikä olisi helpoin ohjelma tavallisen DVD-leffan muuntamiseksi DivX-tiedostoksi (output-koko mielellään valittavissa)?

Onko Gordian Knot turvallinen ohjelma?

2.  
  3. Noranti

Noranti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meikäläinen on näissä puuhissa aika osaamaton mutta kun AutoGordianKnot toimii hienosti minulla niin varmaan muillakin. Ja on tosi yksinkertainen käyttää. Mitään tietoturva- tai muitakaan ongelmia en ole ainakaan huomannut.

4. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok. Nyt on sitten AutoGordianKnot asennettu. Olin siis kiinnostunut kuinka sillä muunnetaan valmis DVD (VIDEO_TS-hakemisto siis) DivX:ksi.

Onko tähän jossain ohjeita?

5. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuosta softasta en tiedä, mutta itse olen muunnellut DVDx-ohjelmalla ja se ainakin on omiin tarpeisiini riittänyt loistavasti. On yksinkertainen eikä ole toistaiseksi (~4 vuotta) tehnyt mitään typeryyksiä.

6. trahme

trahme Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DVDx-ohjelmalla. Löytyykö tuo sillä nimellä jostain?

7. Noranti

Noranti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo AutoGK on kyllä aika idioottivarma kun toimii minullakin. (itselläni versio 2.40). Avattaessa kysyy yhteyttä "päämajaan" mutta sen voi estää ja toimii silti. Perusteelliset ohjeet löytyy alivalkosta tutorials/english (tai muilla kielillä muttei kyllä suomeksi). En kyllä itse ole jaksanut niitä lukea kun heti etusivusta kyllä nähnee mitä mihinkin ruutuun tulee. Etusivun advanced-painikkeen alta voit valita mm. divx:n ja xvid:in väliltä.

8. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  9. aarol

aarol Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ImTOO DVD Ripper Platinum toimii moitteettomasti. Uusimmalla SUPERillakin taitaa onnistua.

10. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143

Jaa tämä sivu