Mitä kaikkee pitää huomioida uuden näyttiksen sopivuudessa??vanha on ati radeon x800GT 256mb pci-e x16,suoritin p4 3,4MHz,emolevy Asus P5WD2 PREMIUM,muistia 1023mb eikä tunnu pelit pyörivän riittävän hyvin..battlefield medium graffoilla ja R6 vegas ei ollenkaan?? eli sopiiko mun koneeseen kaikki pci-e näytönohjaimet vai onko noilla esim emolevyllä jotain väliä.Mikä näytönohjain ois paras 250-300e luokkaan? kumpi noista ois parempi? Asus X1900 XT PCI-E 256MB (268e), Connect3D Radeon X1950XT 256Mb (269e) Kiitos etukäteen vastauksista=)
Elikkäs kaikki PCI-E näyttikset käy ja toi radeon X1950XT 256mb on paljon parempi (ainakin minun mielestä) . ja tossa X1900XT:ssä toi merkki maksaa... kun toi asus on niit parhaimpia merkkejä.
X1950xt on hiukan nopeampi. Jos emossasi on pci-e väylä, niin 99% todennäköisyydellä siihen käy kaikki pci-e näyttikset. Virtalähteen riittävyys sinun tulee kuitenkin huomioida.
tuuletusreiästä tähystin=) 340W.Mahtaakohan se riittää? vai joutuuko senki tilaa ...elämä on kallista.
No en usko että riittää..se riippuu onko poweri laadukas ja tuleeko 12V linjaan tasaisesti ja riittävästi virtaa. Katoppa sen merkki=)
Itse veikkaisin että ei vain toimi. Tai että peliä käynnistettäessä koneesi kaatuu. Kyllä taitaa olla virtalähteen vaihdos pakollinen.
Liian alhaisen virtalähteen ei pitäisi missään tapauksessa särkeä osia, luultavimmin vain kärsisit käynnistymis / kaatuiluongelmista.
Kiitti vastauksista kaikille,nyt on tilauksessa club3d radeon x1950 pro 512 ja BeQuietin 550w..tähän liittyen ois uus kysymys asiantuntijoille eli tuossa ohjaimessa pitäisi olla 6 pinninen virta liitin ja virtalähteessä on kaksi pci-e kytkentää plus muut molex härsmelit, niin eikö tuo pci-e ole juuri 6 pinninen millä virtakytketään siihe? ja tuleeko siihe ohjaimeen vielä jotain muita lisävirta johtoja mihin saattas tarvita adapteria..?