En löytänyt viesteistä itselleni apua tai sit en ymmärrä niitä.."päivitin" koneellani FilmMachinen ja DC++ ja nyt mulla ei kuulu minkään sortin ääniä koneessa..kodekit pitäis olla ok.. tosin asetuksista en ymmärrä tuon taivaallista ja yritin noista teidän ohjeista vähän katsoa mutta ei mikään auttanu..mitäköhän mä oon tehny tai jättäny tekemättä ?? tai jäänyt huomaamatta..ja siis äänet ei toimi millään soittimella eikä kuulu edes "pimputusta" kun koneen aukasee..voisikohan joku viisaampi tietää ja neuvoa että tällainen kielitaidoton "nero" kuulis tänäkin vuonna ääniä.
Onko laitehallinnassa keltaisia tai punaisia huutomerkkejä? Ja valittavatko nuo soittimet jotain kun niillä koittaa mediaa toistaa?
ei ollu mitään merkkejä eikä valittanu kukaan muu kun minä. Mut suoritin äsken ffdshown uudestaan läpi (vaikka se koneel olikin jo!) ja jo rupes toimimaan..ainakin toistaiseksi..mitenköhän se tolleen ??!!..ja mitenkä se vaikutti koko koneen ääniin mm.messengeri..eihän tol ffdshow:lla käsittääkseni sen kans pitäis mitää tekoo olla? Mut kiitos vastauksesta..tuntuu usko välillä loppuvan kesken ku mistään mitään ymmärrä.
En ole aivan uusimpiin FFDshow:n versioihin koskenut, mutta tosiaan ainoastaan DirectShow:n kautta toistettavan videon kautta pitäisi sillä olla vaikutusta ääniin.