USB-portit eivät toimi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi tietoa 30.12.2006.

1. tietoa

tietoa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on pari vuotta vanha pöytökone, käyttöjärjestelmänä Windows XP.
    Ongelmana ovat USB-portit, jotka eivät toimi. Ovat toimineet aikoinaan, mutta eivät toimi enää.
    Olen yrittänyt kytkeä MP3:sta, digikameraa ja nyt uusinta digi-TV laitetta, mitkään eivät toimi. MP3 ja digikamera toimivat kyllä muissa koneissa.
    Eli kun kytken laitteen porttiin tulee ilmoitus "usb-laitetta ei tunnistettu" tms. Olen kokeillu kaikkia neljää porttia.

Laitehallinnasta kun kurkkaan portin ominaisuuksista laitteen tilaa, niin ilmoittaa, että laite toimii oikein.

Joten mikä neuvoksi?

Kiitos jo etukäteen :)

2.  
  3. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Eikö missään ole keltaisia merkkejä? Katsoitko myös USB-ohjaimet sieltä,että ei ollut mitään keltaisia merkkejä siellä?

Jos ei niin voisit mennä biosin katsomaan kaikki USB asetukset, kuten onko yleensä USB enabloitu jne.

4. tietoa

tietoa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitään keltaisia merkkejä ei näkynyt, ei USB-ohjaimissakaan (mikäli osasin katsoa oikein).

Jos ei niin voisit mennä biosin katsomaan kaikki USB asetukset, kuten onko yleensä USB enabloitu jne.

Tätä en valitettavasti osaa tehdä.

5. kontsa_

kontsa_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla oli joskus mp3 soittimen kans sama juttu jouduin hakeen sen aina oma tietokone->ohjauspaneeli->valvontatyökalut->tietokoneenhallinta->levynhallinta
    sieltä pääsin siihen käsiksi ja sitten muistaakseni jouduin nimeään sen uusiksi niin toimi

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Jos koneessa on USB 2.0 portit niin onko laitehallinnassa Enhanced USB host controller?

Jaa tämä sivu