Minulla on pari vuotta vanha pöytökone, käyttöjärjestelmänä Windows XP. Ongelmana ovat USB-portit, jotka eivät toimi. Ovat toimineet aikoinaan, mutta eivät toimi enää. Olen yrittänyt kytkeä MP3:sta, digikameraa ja nyt uusinta digi-TV laitetta, mitkään eivät toimi. MP3 ja digikamera toimivat kyllä muissa koneissa. Eli kun kytken laitteen porttiin tulee ilmoitus "usb-laitetta ei tunnistettu" tms. Olen kokeillu kaikkia neljää porttia. Laitehallinnasta kun kurkkaan portin ominaisuuksista laitteen tilaa, niin ilmoittaa, että laite toimii oikein. Joten mikä neuvoksi? Kiitos jo etukäteen
Eikö missään ole keltaisia merkkejä? Katsoitko myös USB-ohjaimet sieltä,että ei ollut mitään keltaisia merkkejä siellä? Jos ei niin voisit mennä biosin katsomaan kaikki USB asetukset, kuten onko yleensä USB enabloitu jne.
Mitään keltaisia merkkejä ei näkynyt, ei USB-ohjaimissakaan (mikäli osasin katsoa oikein). Jos ei niin voisit mennä biosin katsomaan kaikki USB asetukset, kuten onko yleensä USB enabloitu jne. Tätä en valitettavasti osaa tehdä.
mulla oli joskus mp3 soittimen kans sama juttu jouduin hakeen sen aina oma tietokone->ohjauspaneeli->valvontatyökalut->tietokoneenhallinta->levynhallinta sieltä pääsin siihen käsiksi ja sitten muistaakseni jouduin nimeään sen uusiksi niin toimi