1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Dvdsubedit-tekstin väri

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jussi41 28.12.2006.

  1. jussi41

    jussi41 Member

    Liittynyt:
    28.12.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tallentanut Toppyltä tietokoneelle Monty Pythoneita. ProjectX:n jälkeen muksasin DVDAuthorguilla ja väärät tekstin värit olen yrittänyt korjata DVDsubeditillä. Paras tulos, minkä saan, on vaaleanpunainen. DVDsubeditissä väri näyttää kyllä valkoiselta, mutta ei enää, kun avaan videon uudelleen DVD subeditillä. Kun heitän pois tiedoston VTS_01_0.IFO, väri avautuu valkoisena DVDsubeditissä, mutta DVD ei aukea DVD-soittimessa. En tästä ymmärrä itse mitään, mutta löytyisikö neuvoja?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. jussi41

    jussi41 Member

    Liittynyt:
    28.12.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuri näin kuvittelen tehneeni ja subeditin näytössä värit ovat vielä kohdallaan, mutta ei enää kun avaan saman vobin uudelleen subeditissa. Sormi tässä menee itselleni suuhun.
     
  5. jussi41

    jussi41 Member

    Liittynyt:
    28.12.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt rupesi pelittämään. Aikaisemmin käytin Automatic clutia, kun en saanut clut-taulukon värejä editoitua. Vihdoin ymmärsin, että alin väriruutu on vain tieto siitä, mikä väri on valittuna ja valittu väri on myös taulukossa ja sieltähän se pitää muuttaa. Tyhmyydestä sakotetaan...
     

Jaa tämä sivu