Elikkä tämmöistä vikaa ihmettelen. Kun emoon tulee virta mutta ei kuitenkaan kone käynnisty. Vaihdoin jo virtalähteenkin uuteen kun en ollut senkään toiminnasta varma. Mut ei toimi uudellakaan. Oisko jollain samankaltaisia kokemuksia tuollasesta ongelmasta. Jos on niin voisko vastata että miten toi hoitu kuntoon?. Muuten lähetän huoltoon sen, jos ei mitään apua löydy.
Missä vaiheessa vikaa alkoi ilmetä? Kesken käytön (esim. prossu/emo keitti), kasauksen jälkeen (esim. pwr ja rst väärin...), vai onko kokonaan ostettu uusi mylly?
No sitä alko ilmetä ensin käytön aikana silleen että kone sammuili itestään ja poisti koko käyttiksen kiintolevyltä. Mutta oon vaihtanut kovon ja ei enään käynnisty ollenkaan. Vaikka aluksi kun pistää powerin kiinni niin prossun tuuletin silleen nytkähtää vähän muttei sen jälkeen enään sitäkään. Ei niinku inahdakkaan. Ei oo kokonaan ostettu kone. Osina oon sen kasannut.
Alkuperäinen on. Kannattaako mun lähettä toi sinne takuuhuoltoon? kun enhän mä itekkään sille mitään voi tehdä jos bios on jotenkin epäkunnossa.
Oletko nollannut biossin ja testannut muistit, prossun ja näytönohjaimen erikseen? Kannattaa myös koittaa ajaa konetta pöydällä, niin että vain välttämättömät osat ovat kiinni, ettei ota kotelosta oikosulkua tms. Itselläni hajosi toissapäivänä emo ja oireet ihan samanlaiset. Ilmeisesti piirisarja kärähti.
Biossi on ehkä korruptoitunut... Tai sitten vika voisi tietysti olla jossain oikoisessa emolla (emon ruuvikiinnike löystynyt tuuletinten tärinässä ja loput arvaattekin)