Kovalevyn tyhjennys?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Rapala 18.12.2006.

1. Rapala

Rapala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä pitäis saada kovalevy silleen tyhjäksi että seuraava käyttäjä ei voi saada esiin minun tiedostojani eli tavallinen formatointi ei käy.

2.  
  3. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Rapala

Rapala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Entäs jos tallennan päälle jotain ihan muuta? Eihän sitten enää saa kaivettua vanhoja esiin?

5. ONurrevo

ONurrevo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikroaaltouuni 2minuuttia täydellä teholla...ripaus vettä päälle ja koristele kirsikoin :)

toki ehkä turvallisempi vaihto ehto mikä minusta poistaa aika hyvin on aseman uudelleen osiointi ja samalla formatointi...ite ainakin sain tuhottua kuulemma kyseisellä tekniikalla kovon entisen sisällön siten että sitä ei muka olisi saanut millään takaisin :? (Ei ainakaan ihan halvalla)

Tämä kuitenkin siis yksi käyttämistäni:
    1.Windowsin asennus levy asemaan buutti levyyn.
    2.Odota että asennus ohjelma kyselee (siniselläruudulla) että haluatko korjata edellisen vai asentaa uuden. Valitse asentaa uuden.
    3.ÄLÄ KOSKE MUIHIN KUIN HALUAMAASI KIINTOLEVYN OSOIHIN! Valitse kyseisen kiintolevyn osiot ja laita delete partition.
    4.kiintolevyltä siis tuhoutuu kyseiset osiot ja kaikki niiden sisältö.
    5.valitse create partition ja määrittele vain kyseisen osion koko(ÄLÄ asenna windowsia tälle)
    6.Luotuasi tarvitsemasi kokoisen osion poistu koko hommasta ja käynnistä normaaliin windowsiin(HUOM! täysin kaikkea kiintolevyä et saa hyödynnettyä riippuen kovoista, emosta jne.)
    7.windowsissa alusta formatoi osio jotta saat sen normaaliin käyttöön.

Tämä on oletettavasti erittäin varma keino en nimittäin keksi kuin jonkun 2000€kiintolevyn takaisin kelauksen millä saattaisi nähdä tuhottujen tiedostojen nimet korkeintaan, en tosin usko senkään auttavan.

Korjailkaa jos olen väärässä, toivottavasti autto.

6. Ezzet

Ezzet Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Tuohon käy mainiosti vanha ohjelma nimeltään DELPART

7. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68
  8. Hz4

Hz4 Guest

Iste olen käyttänyt Active@ KillDisk -ohjelmaa ja hyvin tyytyväinen olen ollut. Suosittelen!

Jaa tämä sivu