Logitech G7 Hiiri Nyt mulla MX3100 hiiri+näppis Heitän hiiren pois mut mites toi hiiren latausasema? Toimiiko näppis G7 latausaseman kanssa?
ei taida toimia. eikös tossa G7 hiiressä ole ne akut joita voi vain ladata eli tuolle itse hiirelle ei ole sitä telinettä. oman vastaanottimenhan nuo molemmat tarvitsevat, luulisinpa näin.
joo todellakin aivan mikä johdollinen näppis vaan käy. omat ehdotukset on nämä. Logitech G15 Logitech G11 Logitech UltraX flat Saitec Eclipse... tossa muutamia myös hyviä on ollut esim. logitech media keyboard elite Riippuu aivan hinnasta minkälainen kannattaa ostaa...
?????????????????????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????????????? Jaa a ...? Ei G7:aa ei pysty lataamaan MX-1000:lle tarkoitetulla "ständillä" laturilla/vastaanottimella G7:ssa on irroitettava akku joka tungetaan G7:an omaan vastaanottimeen/laturiin...
Joo o eipä ole langallista rottaa voittanutta langattomissa rotissa kun on kuullemma snadi dealy vaikkka itse en ole kylläkään moista viivettä huomannut mutta akku on loppunut kesken useammankin kerran ja aina huonoimalla mahdollisella hetkellä.. Niin ja langallista ja langatonta rottaa voi pitää saman aikaisesti koneessa kiinni kunhan ovat eri porteissa eli ei esim. samassa USB hubissa.....
Hyviä jouluja vuan kaikille... Turham teräröstettyä gölgiä oon miastanut kun en ymmärrä mitä schnappi lio kjrijoittanut...!