1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SLAX

Viestiketju Linux -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi coladdict 18.12.2006.

  1. coladdict

    coladdict Member

    Liittynyt:
    09.09.2006
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, eli miksei tuo SLAX pelaa 256MB USB-muistikortilta?
    Kun pistän muistikortin etupaneelin USB-reikään ja käynnistän koneen uudelleen tulee vain valkoinen teksti mustalla pohjalla jotenkin näin että "Epäkelpo levy., laita toimiva levy ja paina jotakin näppäintä."

    Sama homma kun olen SLAXIN polttanut levylle (eli toisinsanoen tehnyt live-cd:n) niin ei sekään toimi. Kun tulee boot-kohta ja painan ENTER, sitten tulee teksti "welcome to SLAX" jne. jne se asentelee niitä hommia siinä. Sitten tulee että "odota hieman, SLAX käynnistyy automaattisesti (tai jotain semmoista) ja sitten tulee siihen jotakin ettei löytynyt jotakin tiedostoja bla bla bla bla ja joudun ottamaan levyn pois ja käynnistämään koneen uudelleen. Myös Knoppix 5.0.1 kanssa ilmaantuu ongelmia mutta niintä en tänne laita vaan pommitan teitä uudella topicilla. >.<

    Niinjoo, TÄMÄN oppaan mukaan olen polttanut .iso-tiedoston 700mb levylle.. (tuo on muuten minun oppaani :) )
     
  2.  
  3. Ysf

    Ysf Active member

    Liittynyt:
    02.10.2005
    Viestejä:
    1,954
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    viallinen SLAX-image? -> checksumien tarkistus ja uutta matoa koukkuun.
     

Jaa tämä sivu