Paljonko olisi hyvä käyntilämpötila 3300+ Sempron64:lle? mikä on semmone maksimi siedettävä jatkuva lämpötila?
idlenä ainakin alle 45c varmaan se pyörii siel 35-40c riippuu paljon kuinka hyvä tuuletus muuten on jatkuva ei saisi olla yli 55C eli sen alle kun pysyy pelisessioissa niin hyvä on.
Itelläni on sempron 3400+ ja lämmöt on boxed tuulettimella hiukan alle 30 astetta (kone ollut ~24h auki).
Idlenä oma Sempron 3000+ pyörii siinä 28 - 30 asteen tienoilla. Pelatessani olen parhaimmillani saanut lämpötilaksi 55 C. Tuo lämpötila tuli silloin, kun kokeilin, että sammuttaako kone automaattisesti itsensä estääkseen ylikuumenemista. Kyllä se sammutti, mutta 50 asteen paremmalla puolella rupesi pelottamaan. Normaalisti pelatessa se pyörii siellä 40 - 47 välimaastossa. Lämpötilat ilmoittaa motherboard monitor5. tiedä sitten sen tarkkuudesta.
ok..mulla oli ennen idlenä semmone 35,36c (Zalman CNPS9500LED) ja nyt samoja lukemia ku on vesijäähyt paikalleen eilen saatu..kovin kovaa rasitusta en o vielä testannu.mut muutaman kerran putkeen oon ajanu 3dmark05n läpi ja sen jälkee lämpö ollu n.40c..näyttis pyörii sidlenä siinä 26-28c, ja sillä rasituksella mitä oon saanu aikaseks,ni max.36c ja noita näyttiksen kellojaha on nostettu sen 103/200mhz ja CPUta 250MHz..