1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

MPG+WAW

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi nonick 27.07.2003.

1. nonick

nonick Guest

juu että olen DivX muotoisesta elokuvasta vääntämässä video cd:tä. Jostain syystä TMPGE ei tunnistanu Divx leffan ääniraitaa koodatessa, joten mulla on nyt äänetön mpg leffa.
    Sain Vdubilla otettua alkuperäisestä Divx leffasta ääniraidan muotoon Waw.

Elikkä kysymys kuuluu:
    Millä saan Waw ääniraidan ja Mpg leffan yhdisteettyä parhaiten ja nopeiten? TMPGE:llä ne vois yhdistää mutta en jaksa oottaa koko yötä. Saako ne yhteen helpommalla?

2.  
  3. pjh

pjh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ajatko Tmpgenc;ssä File->Mpeg Tools->simple multiplex. Ei siinä kovin kauan mene.

4. nonick

nonick Guest

Tulee error viesti jossa sanotaan: Illegal MPEG audiostream.

Lisää ehdotuksia?

5. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  6. nonick

nonick Guest

Kyllä ne helposti sais jos jaksais odottaa. Mut olis kiva saada ne aika nopeasti. Onko mahdollista?

7. nonick

nonick Guest

Kyllä mä V-cd:eitä osaan hyvin tehdä, mutta jostain syystä TMPG ei tunnistanut audio raitaa Divx tiedostosta, ni piti ottaa se erikseen irti. Nyt pitäis saada tietää helppo ja nopea tapa yhdistää MPG+WAV.

8. nonick

nonick Guest

Kyllä mä V-cd:eitä osaan hyvin tehdä, mutta jostain syystä TMPG ei tunnistanut audio raitaa Divx tiedostosta, ni piti ottaa se erikseen irti. Nyt pitäis saada tietää helppo ja nopea tapa yhdistää MPG+WAV.

9. nonick

nonick Guest

Tuli sitte kahteen kertaan

Jaa tämä sivu