juu että olen DivX muotoisesta elokuvasta vääntämässä video cd:tä. Jostain syystä TMPGE ei tunnistanu Divx leffan ääniraitaa koodatessa, joten mulla on nyt äänetön mpg leffa. Sain Vdubilla otettua alkuperäisestä Divx leffasta ääniraidan muotoon Waw. Elikkä kysymys kuuluu: Millä saan Waw ääniraidan ja Mpg leffan yhdisteettyä parhaiten ja nopeiten? TMPGE:llä ne vois yhdistää mutta en jaksa oottaa koko yötä. Saako ne yhteen helpommalla?
katsoppa tämä: http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/divx_vobsub_vcdksi.cfm yks vaihtoehto olis käyttää Dvd2Svcd + Tmpge yhdistelmää, ei montaa napinpainallusta vaadi, tosin kääntäminen kestää muutaman tunnin
Kyllä mä V-cd:eitä osaan hyvin tehdä, mutta jostain syystä TMPG ei tunnistanut audio raitaa Divx tiedostosta, ni piti ottaa se erikseen irti. Nyt pitäis saada tietää helppo ja nopea tapa yhdistää MPG+WAV.
Kyllä mä V-cd:eitä osaan hyvin tehdä, mutta jostain syystä TMPG ei tunnistanut audio raitaa Divx tiedostosta, ni piti ottaa se erikseen irti. Nyt pitäis saada tietää helppo ja nopea tapa yhdistää MPG+WAV.