1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nuukajussin kotiteatteri

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Harmagedn 17.12.2006.

1. Harmagedn

Harmagedn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen jo pitkään tahtonut kasata niin sanotun "kotiteatterin",mutta nuukana en oikein raaski siihen paljoa pulittaa.Pikkuhiljaa olen onnistunut penniä venyttämällä saamaan jo etupöntöt,vahvistimen,dvd:n
    ,pari lehfaa ym.Nyt olen ajautunut lähes perikatoon,mutta silti aikomuksenani on hommata takapöntöt.Eräs frendi lupautui myymään törkeään 30eUR. hintaan jotkut jpw:n kopit,joiden kyrvähtäneet diskantit hän on korvannut panasonicin disuilla.Kysynkin nyt(nuukana)
    että onkos sillä väliä mitkä pöntöt siellä selän takana kummittelee?

Kaveri itse kehui miten hyvin ne hänellä potkivat eri merkkisten etukoppien kanssa!Herkkyydellähän ei pitäisi olla suurta merkitystä
    ,koska tasapainon pystyy nyhertämään vahvistimestani kohilleen!

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kaverisi ei suostu antamaan pönttöjä testiin? Tuon on aina oma taiteenlaji tasapainottaa noita erilaisia kaiuttimia, jos ei ole hirveän tarkka niin ei tuolla niin hirveästi tietenkään ole väliä, mutta ikäväähän se on jos elokuvan mukaan joutuu noita säätämään että katseluelämys on edes siedettävä.

Viimeksi muokattu: 18.12.2006
  4. Harmagedn

Harmagedn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saan ne toki lainaan,mutta jos ja tai kun ne sih kelpaawat ni mix niit si vois joutuu hieroon kohilleen eri leffois??Muuttuux joku??

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Esim. toimintaelokuvissa ja komedioissa nuo takakaiuttimet on hyödynnetty eri tavalla (tosin komedioissa harvemmin jää mistään paitsi vaikka käyttäisi vain etukanavia), eli toimintaleffoissa saattaa olla kovia räjähdyksiä ja muuta toiminnallista ääntä ja komediaelokuvissa jotain kevyitä taustaääniä. Sitten jos on tarkoitus elokuvien ohella kuunnella vaikka musiikkia niin tuollaisten universaalien asetusten löytäminen voi olla hankalaa.

Jaa tämä sivu