Elikkä kun aukasen steamin ja laitan käyttäjän ja salasanan (oikein) menee hetki ja steami sanoo "Steam is having trouble connecting to steam servers." Mikä neuvoksi??
Itse kun yritin tuota steamia äsken avata tuli sama ongelma ja ajattelin et varmaan täällä joku on kysynyt jo apua onglemaan jos se olisi steamin oma vika eikä koneen. Ja niinhän se oli. Toivottavasti korjautuu pian.
Jep sama hommeli ei pääse stiimii kysyy vaa salasanaa.. kuka ny sellast enää muistaa??? sitku pyytää retrieve account ni sellast ei sit ookkaa olemas? ^^ ei stiimin sivuillekkaa pääse kattoo ny lähenkö viiltelee vai otanko pillerin heh..
Jos sulla toimii steam ei kannata sammuttaa sitä koska steamin login koneen on down, eli ei pääse kirjautumaan sisälle steamiin.
Itse kokeilin useita kertoja logata ulos ja boottailla Steamia eikä ole ollut mitään ongelmaa. Toimii aivan hienosti.
Mulla aivan sama juttu...Ei vaan kirjoudu sisään!OLin kirjottamassa tänno topiccia mut näin sitte onneks tän...kestääköhä pitkää korjaukset...?
EDIT: ninja88:n tieto pitää kutinsa. Steamin palvelut on hiukka jumissa kun Seattlessa on sähkökatkoksia tuon myrskyn takia
Jää faktat lukematta kun ei nekään avaudu.. Onneks ollaan pitkäpinnaisia suomalaisia jotka on VAIN maksaneet tästä. On se kumma kun Seatlessa tuulee niin Suomessa imetään perjantaina peukkua.. tai siis kaljaa kun ei oo muita viihde vaihtoehtoja.