Todella tyhmä kysymys...

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kasperi3 11.12.2006.

1. kasperi3

kasperi3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ...nimittäin, jos ostan kahdella virittimellä olevan boksin, niin voinko edelleen ensi elokuun jälkeen nauhoittaa ohjelmia vanhoilla videoilla? Ja nimenomaan eri kanavaa kuin mitä olen katsomassa....?

2.  
  3. Sakke88

Sakke88 Active member

Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    68
    Ei ole tyhmiä kysymyksiä, mutta tyhmiä otsikoita löytyy.

Semmoista digiboksia, missä olisi kaksiviritintä ja kummallakin oma videon ja äänen ulostulo ei taida olla markkinoilla.
    Kahdella virittimellä olevat boksit on tarkoitettu nauhoittamiseen eli niissä on oma kovalevynsä johon laite nauhoittaa.

Jotta pystyisit siis nauhoittamaan vanhoilla videoilla pitäisi se kuva ja ääni saada, jotenkin siihen videonauhuriin eli vaikka omalla scart liittimellä.

4. kasperi3

kasperi3 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli meillä on se ongelma, että olen normaalisti nauhoittanut haluamani ohjelman videoilla ja siirtynyt kasetti kainalossa makuuhuoneen telkkariin katsomaan nauhoituksen, niin helpoimmalla pääsen, kun ostan boksin kahdella virittimellä, jossa polttava asema, jotta voin mennä edelleen sinne toisen telkkarin luo katsomaan tallennukseni (tällä kertaa levy kainalossa), eikö? Meillä kun on dvd-soitin-systeemi, jossa on kaikki muu mahdollinen, mutta ei tallennusta...josko sen siirtäisin kammarin puolelle...

5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Tuo on yksi ratkaisu. Toinen tapa on kierrättää nuo tallenteet tietokoneen kautta (siis tallentava digiboksi, josta tallenteita voi siirtää tietokoneelle ja tietokoneessa polttava DVD) ja tehdä niistä itse tuo DVD-levy, mutta se ei ole yhtä nopeaa tai helppoa.

Jaa tämä sivu