Muistin lisäys

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi erppa86 10.12.2006.

1. erppa86

erppa86 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on koneessa 1gb ddr 2 667mhz muistia ja tilasin toisen samanlaisen, niin tulenko käytännössä näkemään eroa vai menikö 105€ hukkaan? Luulisin ainakin että pelien latausajat lyhenisivät vai? Tulevaisuudessa pelit luultavasti alkavat vaatia jo minimissään sen 1gb verran, joten tuskinpa tuo ihan turha ostos oli? Ja toimiihan nuo muistit vissiin nyt dual channelinä, joka vissiin hieman nopeuttaa?

2.  
  3. Irratium

Irratium Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Gigallakin pärjää (sanon minä jolla on 512Mb) hyvin, mutta se on hieman pelikohtaista miten paljon esimerkiksi juuri latausajat lyhenevät. Jokin kuten BF2 on kuulemma kauhea muistisyöppö. Mutta ihan peruskäytössäkin, pienen eron varmaan huomaa gigan ja kahden gigan välillä. Helpommin eron huomaa mitä enemmän ja mitä raskaampia ohjelmia ajaa yhtä aikaa. Joka tapauksessa et rahojasi hukkaan laittanut, varsinkaan pitkällä tähtäimellä. Tulevaisuudessa vaaditaan enemmän ja enemmän Ramia, joten sitten varsinkin ostoksesi maksaa itsensä takaisin. Ja onhan se niin että enemmän = parempi tässäkin asiassa (tiettyyn pisteeseen asti).

4. kenenisa

kenenisa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla just BF2 latausajat perhanan pitkät (no ei kai voi muuta ollakaan kun on se pienin vaadittu määrä muistia tolle pelilla 512 Mb) mutta toivottavasti nyt tilanne parantuu ainakin jonkun verran, kun tilaan tollasen toisen samanmoisen koneeseeni, niinkun oon tuolla toisessa topicissa kertonut :)

Jaa tämä sivu