Mikähän on kun Oblivion kaatuu aina vähän aikaa pelattuani työpöydälle ja Hitman: Blood money nykii omituisesti, silleen että välillä fps on 50-60 ja sitten yhtä äkkiä hyppää jonnekkin viiteentoista. Grafiikka-asetuksilla ei näytä olevan merkitystä tuohon nykimiseen. Kortti on mulla Radeon X850XT. Olen myös päivitellyt catalystejä sun muita mutta mikää ei auta.
Oletko päivittänyt Hitman - Blood Money :n. Minulla oli sellaista vikaa että monissa tehtävissä peli kaatusi. Kun viritin pommia, annoin myrkytetyn nakin tarjoilijalle. Uusimman päivityksen asennus auttoi peliin. Pelkkä peli kaatuu ettei kone käynnisty uudelleen ?
Niinhän tuossa mainittiin, että työpöydälle kaatuu. Tosiaan kannattaa päivittää pelit. Kaatuileeko muutkin pelit häiritsevästi? Jos usea peli kaatuilee niin syynä luultavasti koneesi. Mutta ainakin itselläni Oblivion aloitti yhdessä vaiheessa kaatuilun, jonka takia ei peliä edes viitsinyt pelata. Vajaan kuukauden jälkeen ongelma katosi mystisesti.
Ei kaadu muut pelit. Blood moneyn päivitin jo mutta se ei auttanut mitään ja kun oon yrittäny päivittää tota oblivionia niin rupee herjaa jotain eikä pysty päivittämään
Kyseesä kaatumiseen voi myös vaikuttaa näytönohjaimesi tai muistit. Veljellä koneessa jossain jotakin vikaa kun rasittaa konetta kaatuu pelit.
Toi Oblivion on tosi buginen... Itselläkin kaatuilee välillä. Lataa seuraavat paketit: Oblivion v1.1.511 Patch Unofficial Oblivion Patch v1.6.0 TAI Oblivion v1.1.425 Beta Patch Noi poistaa paljon pikku vikoja. Onko modeja asennettu? Jotkut modit aiheuttavat joitain ongelmia...